• 瀏覽: 28,965
  • 回覆: 270
  • 分享: 11
+2
本主題由 albeestar6_6 於 2023-6-6 15:09 移動
林作與媽媽王莉妮一向喜歡針鋒相對,如今林作因多口而被炒魷,林媽媽即企番兒子那邊力撐:「我一啲都唔擔心,阿仔係好有個性,佢想講嘅嘢係阻止唔到,東家唔撈咪撈西家,我個仔幾勁,要將佢睇做一粒金子,去邊度都會發光!擔心乜嘢呢!」對於林作的言論被全城圍插,問到會否勸他收斂一點?林媽媽說:「有!我哋有探討過呢個問題,阿仔話佢天生就係咁嘅性格,你叫我唔講嘢呢,就唔係叫『林作』。其實我個仔係唔使做,屋企又有樓畀佢收租,我得一粒仔,所有嘢畀晒佢都夠佢做一世二世祖。」

去邊度都會發光 ...
有其母必有 

新聞來源連結:
https://orientaldaily.on.cc/content/娛樂/odn-20230605-0605_00282_002/林媽媽力撐囝囝勁:佢去邊度都會發光!



唔係發光,係發din


我明白父母必定維護子女,但希望林媽媽維護兒子之餘,都要維護得有個譜。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
份份工都做唔長,真係好成功


因為有咁嘅老母所以佢就咁……伯母都係比佢做二世祖算把喇


紫外光 青光 擔心佢去拍av好過


份份工都做唔長


去都邊都會髮光個d叫和尚啊


[隱藏]
個仔他日好好彩咁俾人斬S,林媽媽唔好問點解


佢扮兇手、賣同款鞋,目的就係想引人注目,而不是想帶D乜訊息出黎。
咁既動機,真係要衍責。



佢老母前世做錯咗啲乜


引用:
原帖由 逆風的肥牛 於 2023-6-5 13:46 發表

份份工都做唔長,真係好成功
佢呢D有錢仔,會care份工做得長唔長?



入青山繼續發光


[隱藏]
好多怪獸係縱出來的。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]