• 瀏覽: 26,960
  • 回覆: 256
  • 分享: 5
+3
在內地,部分刀具屬管制範圍,民眾若要購買需實名登記,非法攜帶管制刀具屬違法行為,情節嚴重可構成刑事犯罪。而在北京亦要到指定地方才能買到刀具。

本台記者到過北京多間超市都找不到刀具,這間超市的廚房用品只有筷子、湯匙等,本台記者問過職員如何能買到刀具。

超市職員說:「線上買就是線上點,可以到店自提,可下單到店自提,但線下買不了。」

另一間超市情況亦都一樣,有職員指超市不能賣刀具。 超市職員說:「這裡沒有,在網上買吧、線下買不到。」

本台記者要去到這間刀具專門店,才有刀具買。所有的刀具、利器全部放在櫃內,要由職員取出。買刀具前,要我們先出示身份證明,刀具亦要郵寄到家中。

刀具專門店職員稱:「對、然後刀給你郵寄。規定,你可以寄去河南、河北,但香港不行。」 收銀處有告示,說明銷售刀具單位購售情況,需向公安機關登記。對行為異常、精神異常和未成年人禁售刀具,若有相關人士購買,要立即報告公安機關。

公安部早於2007年起已發布管制刀具認定標準,禁止隨便銷售包括匕首、三稜刮刀、帶有自鎖裝置的彈簧刀,刀尖角度小於60度,刀身長度超過15厘米,或刀尖角度大於60度,刀身長度超過22厘米的刀具。

北京市民林女士表示:「我覺得挺好,例如他精神有問題,可能他這會,買(刀)的時候沒有事,可能他一會突然間他精神有問題,會行兇,可避免了這些現象。」

在內地,非法攜帶管制刀具屬於違法行為,如家中有管制刀具亦不可隨身攜帶,甚至進入公共場所,情節嚴重的可構成刑事犯罪,判處三年以下有期徒刑。



香港可不可以參考一下?

新聞來源連結:

https://news.tvb.com/tc/greaterc ... 制須實名登記購買非法攜帶可構成刑事犯罪



陳嘉欣very靚女
買刀只能速遞簽收


呢啲只能對破案有用,有心斬人擺落袋由屋企帶出你都唔知
持刀係街行就已經犯法就有啲用,條痴線佬好似係一直揸住把刀遊冇人理

[ 本帖最後由 sakito520 於 2023-6-4 07:13 編輯 ]



冇用'有心殺人一樣可以帶刀岀街,


[隱藏]
東毒,零憶,黃人黑暴,肯定要翻天,冇刀就限制自由,冇民主,連陰尾都助威


D低能仔先會有乜事都走去諗立法


今次單野實唔實名有乜關係?


個白衣人係即買即用架喎 



家超要立即規管買刀.


引用:
原帖由 banjo. 於 2023-6-4 07:47 發表

家超要立即規管買刀.
無用啦
之前廣州開車打保齡球撞人
實名咪一樣發生



點都有D用


[隱藏]
美國買槍都唔駛規管, 大陸買刀都要規管.
比人話你違反人櫂添.



都弱智,香港帶雷射筆都犯法添,條友痴姐唔係無身份証。冷氣軍師


引用:
原帖由 唔準笑拜登 於 2023-6-4 07:34 發表

D低能仔先會有乜事都走去諗立法


今次單野實唔實名有乜關係?


個白衣人係即買即用架喎 
你無睇內文?知唔知乜嘢叫線上線下?



實名登記買果把刀,精神失常人照樣可以攞去殺人


引用:
原帖由 montejo 於 2023-6-4 08:30 發表

你無睇內文?知唔知乜嘢叫線上線下?
愈搞得多呢D法律會愈衰
有D警察都會心思思 知法犯法啦


人類基因內本身帶有冒險精神
有D人唔畀佢做反而會愈想做
仲衰



[隱藏]
引用:
原帖由 唔準笑拜登 於 2023-6-4 08:41 發表

愈搞得多呢D法律會愈衰
有D警察都會心思思 知法犯法啦


人類基因內本身帶有冒險精神
有D人唔畀佢做反而會愈想做
仲衰
果然公我贏字你輸嘅黃甴思維!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]