• 瀏覽: 4,467
  • 回覆: 2
在「六一」國際兒童節到來之際,中共中央總書記、國家主席、中央軍委主席習近平5月31日上午來到北京育英學校,看望慰問師生,向全國廣大少年兒童祝賀節日。習近平強調,少年兒童是祖國的未來,是中華民族的希望。新時代中國兒童應該是有志向、有夢想,愛學習、愛勞動,懂感恩、懂友善,敢創新、敢奮鬥,德智體美勞全面發展的好兒童。希望同學們立志為強國建設、民族復興而讀書,不負家長期望,不負黨和人民期待。育英學校具有光榮的革命傳統和鮮明的紅色基因。要加強革命傳統教育,讓每一位育英學校的學生牢記學校的光榮歷史,銘記黨的關懷,賡續紅色傳統,傳承紅色基因,從小聽黨話、跟黨走,立志為黨成才、為國奉獻。

要牢記習爺爺的殷殷囑咐,為中華民族偉大復興,為中國式現代化奮鬥終生!世界上只有一個中國,加油!



引用:
原帖由 聽黨指揮 於 2023-6-1 16:13 發表

在「六一」國際兒童節到來之際,中共中央總書記、國家主席、中央軍委主席習近平5月31日上午來到北京育英學校,看望慰問師生,向全國廣大少年兒童祝賀節日。習近平強調,少年兒童是祖國的未來,是中華民族的希望。新時代中國兒童應該是有志向、有夢想,愛學習、愛勞動,懂感恩、懂友善,敢創新、敢奮鬥,德智體美勞全面發展的好兒童。希望同學們立志為強國建設、民族復興而讀書,不負家長期望,不負黨和人民期待。育英學校具有光 ...
除了這個, 還顧及德智體群.........
我剛從國內旅遊回來, 看見國內有不少少年宮, (即等於香港的青少年中心) , 為少年提供益智活動。



之前成日俾人打就係因為缺乏國家意識同民族意識, 俾人打完都繼續缺乏, 所以先會有台灣問題同香港問題. 兒童教育重要, 但中國人只看重如何靠讀書謀取將來利益, 唔會教點樣先可以保護自己個社會. 愛國未必需要愛某黨, 但就必須與政府合作, 因為只有民與上同心同意, 才可有效抵禦外敵. 中國人反政府思維嚴重, 又不自省, 鐘意做阿Q, 所以先會有近代嘅內憂外患.
.
簡單講, 與政府合作係一個國家自我保護嘅必要條件. 但中國人從來未同政府合作過, 只有老毛時期有過短暫嘅一刻, 就已經出現抗美援朝嘅奇蹟, 一個百廢待舉嘅國家, 可與當世最強嘅軍事強國對壘, 與之前百年嘅內憂外患, 成強烈對比.
.
中國人鐘意作反, 拍極都唔醒, 永遠做睡【屍】. 希望可以好似徐小明唱嘅歌, 這睡【屍】漸已醒. 作少啲反啦, 同埋少啲乜都賴政府, 內憂外患嘅開端, 就係咪都賴政府, 鐘意賴政府嘅開端, 就係個個都以為自己叻過政府, 其實個個都戇撚鳩, 所以先會有咁多內憂外患. 個個都以為自己叻過政府, 係兒童教育、家庭教育失敗嘅結果, 因為只重利益嘅中國人只會教仔出人頭地, 結果係人頭落地. 就係咁撚戇鳩.

[ 本帖最後由 正字 於 2023-6-2 22:29 編輯 ]



主題標籤 #習近平
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]