• 瀏覽: 74,836
  • 回覆: 662
  • 追帖: 3
  • 分享: 13
+8
國泰航空最近有空中服務員涉歧視非英語乘客,國泰事後多次發聲明道歉,並解僱涉事的3名空姐。最近有網民「回帶」發現,原來網絡紅人「達哥」林慧韡早於10多年前已曾遭遇同類事件,指他的椅背娛樂系統出現故障,屢次以廣東話希望空中服務員協助,但反被對方以英文回答,對方以加長尾音的「It's just loading」要求達哥等待。有網民笑言達哥「走得太前」,亦有人指國泰多年以來服務態度一直沒改善。
達哥自2011年起定時在網上直播打機,而達哥在2012年10月9日的一次直播中,曾提及他一次乘搭國泰航空到台灣旅遊的經歷。達哥在飛機起飛後,發現自己座位的椅背娛樂系統故障,無法使用,於是以廣東話向一位男性空中服務員要求協助,對方卻以英文回答「Maybe it's just loading, please wait a minute」,要求達哥再等待。達哥坦言當時已嬲嬲地,「咩呀,歧視香港人呀!」
達哥等待5分鐘後,娛樂系統仍然故障,達哥於是再向另一名女性空中服務員求助,對方竟然惡言回答「It's just loooaaaading(特意加長尾音)」,令達哥當時極為憤怒,認為有語言岐視之嫌,於是即場向職級更高的服務員投訴,並特意寫投訴信表達對國泰人員服務態度的不滿,更揚言「永遠不會乘搭國泰航空」。
此後達哥每次直播均有間歇提及事件,當時曾被一眾網民笑稱「小器」。但自近日國泰空姐歧視風波爆出後,不少網民風向大轉,認為當時達哥走得太前,「達哥一早指出問題,如果當年特首有為佢出頭就唔會演變到今日依個局面啦」,「先知達」;亦有人提到,事件發生至少10多年有多,「空姐服務態度咁多年都冇變過」。


真係咁多年都係咁

新聞來源連結:
https://topick.hket.com/article/3535072/【國泰歧視風波】網絡紅人「達哥」10多年前曾遇同類事件 網民回帶:「國泰咁多年都冇變過」?mtc=20023



 
 
全部都係黃飛閪!根本無變過!


咁國泰抵屌啦
依家仲累埋香港被人鬧埋一份



冰山一角


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
十多年前我搭國泰都遇過,
我用廣東話問香港人空姐啲野,
條飛雞用英文回答,
所以我現在無搭國泰,
轉搭泰航.



試過國泰機,後面鬼佬橫訓幾個位
臭腳係我後面位,勁臭
我同空姐講,佢都無出聲話佢
只係噴下香水就算


一班臭黃雞
比著對住內地人
臭雞仲唔屌到佢地開花



我試過俾個男空中服務員經過時, 佢盤骨一野撞落我膊頭到, 佢然後掂行掂過.


班臭G港女對住鬼佬就笑笑口,發晒姣咁款
平時就講英文扮晒高級扮高竇,狗眼看人低
聽到港女把閪聲就克人憎



[隱藏]
 
曱甴航空
多年冇變



俾面叫聲空姐,做個濕9侍應生以為好威,頂多比保安好少少


引用:
原帖由 HEGSWF 於 2023-5-26 22:51 發表

班臭G港女對住鬼佬就笑笑口,發晒姣咁款
平時就講英文扮晒高級扮高竇,狗眼看人低
聽到港女把閪聲就克人憎
普遍榮肛唐種黃黑畜都以為只要不斷奶洋人屎忽同鞋底糞,再狂吠狂咬中國人,搏洋人歡心,就可以變成洋犬番狗仔㗎嘞!!

國泰榮肛飛雞更深信,只要含到洋腸俾洋撚插過就可以成為鬼婆,變身洋人㗎嘞!!但洋人只係當佢地係隨機票附送嘅任屌肯得基天使詐雞,食完即棄呀!!



國泰個訓練係勁,訓練到每個機艙服務員只真誠為英語服務


香港班空中雜工成成日以為自己高人一等架啦😂


[隱藏]
 
引用:
原帖由 啡色小毛毛 於 2023-5-26 23:01 發表

俾面叫聲空姐,做個濕9侍應生以為好威,頂多比保安好少少

人工其實好低



主題標籤 #國泰
鍵盤翻頁
左右