• 瀏覽: 3,024
  • 回覆: 1
的士乘客與司機就車資問題發生爭議事件時有發生,有網民近日透過應用程式,幫朋友預約85折的士,總車資為294.2元。不過到達目的地時,司機並未以雙



的士乘客與司機就車資問題發生爭議事件時有發生,有網民近日透過應用程式,幫朋友預約85折的士,總車資為294.2元。不過到達目的地時,司機並未以雙方同意的85折計算車費,反而要求收取乘客270元車資。最終樓主友人支付260元車資了事,但樓主就批評司機接了85折單又不依折扣收費,「呢個司機依然係求其噏個數出嚟就叫我個朋友畀錢」,直斥對方誠信有問題。帖文引起爭議,司機及樓主各有支持者,有人認為根本不應設折扣收費,「畀正價就應份㗎喇」;亦有人覺得雙方應按協議車費計算,「唔中意85折點解要接85折單呢?」。
有網民在Facebook群組「的士乘客及司機行為分享區」發文表示,其非港人朋友於上周五(19日)急需北上工作,需從觀塘前往皇崗口岸黃巴站,於是她幫忙用應用程式以「公司價」叫的士,並提醒朋友付款時按85折計算。樓主指,當日單據顯示,車程的淨車費為274.2元、隧道附加費為20元,因此總車費應為294.2元,如以淨車費85折再加附加費計算,總數應為253元。
不過到達目的地後,司機卻要求收取樓主友人270元車資。友人發現車費並非以85折計算,於是開聲詢問,「我朋友叫佢用計數機計,佢仲話而家仲邊有人用計數機」,最終樓主友人同意支付260元車資後離開。
帖文引起熱議,更被轉載至多個群組,網民意見兩極。有人認為樓主本身就不應該提出車資85折,「係咁㗎啦,邊個叫你貪嗰少少」、「正正經經call正價唔得嘅,係要為嗰少少搵氣嚟受」、「下次原價咪冇得嘈囉,又好服務,又唔使俾人呃,幾好,平嘢冇好,市場定律」、「試下份糧出得85折,你唔同人嘈?」。
另一方面,有人則力撐樓主,「樓主用85折call,咁即係個司機係知道並且同意先接,咁借問聲咩叫試下份糧出少左?」、「咩心算唔好求其減廿蚊,我贊同樓主所講,嗰位司機係無誠信」、「接咗張85折單,人哋落車畀返85折又要鬧人」、「假如真係一早話做公司價,臨落車先反口係人都嘈啦」。
 
無良的士司機。

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/熱爆話題/900325/用app召85折的士-司機到埗反口要收呢個數-乘客發文公審惹爭議



15% discount is legal, take care


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]