• 瀏覽: 13,298
  • 回覆: 77
  • 分享: 2
+3
昨(11日)深夜11時許,天水圍天恩邨恩翠樓一名25歲姓劉青年,在家中以USB線上吊身亡。據了解,事主有一名拍拖約6年的女友,雙方感情深厚,已達談



據悉,劉男一家四口,與父母及12歲妹妹同住10多年,關係融洽。劉男在地盤做散工,女友則為大學生,畢業後從事美容業。女友上周六不幸身故後,劉男一直無法釋懷,十分難過。
昨日傍晚時分,劉男與父親交談後,便回到自己的睡房,當時沒有異樣。及至晚上11時許,劉父擔心兒子有事,遂以後備鑰匙開門進入房間,驚見兒子在房內以1米長的USB線上吊,慌忙將其解下及報警,惜救護員趕抵證實事主已氣絕身亡;其姓陳(47歲)母親驚聞噩耗後,大受打擊,情緒激動,需送往天水圍醫院治理,她現時已出院,惟情緒仍未平復。警方在場檢獲遺書,相信事主受感情問題困擾,將案件列作「自殺」處理,稍後會驗屍確定死因。據悉,遺書上透露因女朋友去世令他萌生輕生念頭。
 
 
個女朋友猝逝而非分手真係好痛苦  
RIP

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/突發/897399/拍拖6年女友上周急病猝逝-天水圍25歲青年痛失摯愛上吊亡



情為何物...... 


愛得深...


寸心盼望能同合葬 
鴛鴦侶相偎傍

泉台上再設新房



[隱藏]
RIP


阿彌陀佛


哦,怪錯佢添,以為佢俾女飛要自盡咁岸天,


原來真相係在天願作比翼鳥,到死也要蝶一雙,


悽美!


祝黃泉路揾返佢,從始兩人幸福



至情至性


希望男女雙方係天上再重逢
RIP



[隱藏]
諗起張德蘭首歌!


感情肯定深到一個點,陰公


伯母要睇開d囉,你個仔揾到真愛,要睇開d吧!


好似時光倒流70年男女主角咁囉


Richard Collier 去天國揾返Elise McKenna


拍拖6載,情迷一生!

[ 本帖最後由 cwilson1 於 2023-5-12 21:09 編輯 ]



附件

maxresdefault.jpg(26.85 KB)

2023-5-12 21:09

maxresdefault.jpg

引用:
原帖由 bigmouth2006 於 2023-5-12 18:13 發表

寸心盼望能同合葬 
鴛鴦侶相偎傍

泉台上再設新房
好嘢,咁都諗到



[隱藏]
痴情到咁,而家都好少見囉


與其在生的寸斷腸,十年生死兩茫茫,不思量,自難忘。千里孤墳,無處話淒涼。縱使相逢應不識,塵滿面,鬢如霜。
夜來幽夢忽還鄉,小軒窗,正梳妝。相顧無言,惟有淚千行。料得年年腸斷處,明月夜,短松岡。




落去揾佢都,都係直了當方法


佢媽咪應同個仔聯絡女仔家人辦埋個陰婚,賀賀佢哋,㘣佢兩心願囉!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]