• 瀏覽: 9,302
  • 回覆: 1
點解立法會,區議會,唔俾有反對聲音?!!!
 
個個小學生咁個個舉手同意,乜q都通過通過。你有冇理過反對聲音??!!

俾麥美娟呢條老虔婆(賊婆)隻手遮天,將香港據為己有!! 麥美娟李家超滅絕香港大半人口的聲音!!  反對聲音也是平民低下階層被欺壓欺凌的意見。
 
麥美娟呢條老虔婆(賊婆)將區議會據為己有的野心凶大,早已在電視表態要狼攬獨權,把香港一半人口要滅絕,要把香港人殺人滅口。麥美娟惡毒宮女侍奉一步一步毒啞滅絕香港人口聲音,想升做貴格皇后,陰險惡毒巫婆娟。你下世一定有報應!!! 把香港人低下階層的反對聲音全都滅絕,唔俾佢地話事,唔俾反對,唔俾反對政府。
 
點解立法會,區議會,唔俾有反對聲音?!!!
我問你呀,點解呀!
 
係咪所有反對聲音都同國家安全有關呀!你個腦是否生石,思覺失調認為全部反對聲音就是違反國安。然後就大肆滅港呀?要毀滅香港聲音為目的呀!!!
中國在上,香港在下。中國是一整塊,香港是一點。香港做的點有能力損害中國安全?!! 根本一直就是無中生有!!!  空口講白話!!!
你有見到香港人可以入到中國內陸進行破壞行為活動咩!  就算入到都唔敢做啦!根本就是把你的空想,思覺失調精神病套入香港。套入香港立法會,套入香港區議會。背後目的野心是要大肆滅港毀滅人口。
 
思覺失調是會毀滅毀壞一切!!!

破壞區議會區選多年來的民主制度! 毀滅香港!!

[ 本帖最後由 LampBlue 於 2023-5-7 19:40 編輯 ]



請問議事規則第88(1)是什麼含義?😢😓

[ 本帖最後由 僵屍臉的吳永森 於 2023-7-18 02:02 編輯 ]



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]