• 瀏覽: 4,703
  • 回覆: 17
+2
醫務衛生局長盧寵茂表示,目前本港新變異病毒株Arcturus個案不多,但整體新冠確診有上升趨勢。盧寵茂在一個電視節目表示,近期各類監測數據都顯示,新冠感染情況較前一星期增加約四成,推算每日確診個案已近萬人,超越去年八月底的夏季小型波幅。不過盧寵茂強調,現時有九成半市民已接種疫苗或曾確診,免疫屏障足以保護市民,目前未有考慮重推口罩令等社交距離措施。 盧寵茂又表示,本港本月初進入流感高峰,目前仍未到頂,住院人數、重症及死亡個案都有增加,不過強調公立醫院足以應付。





希望政府立即重啟口罩令,WFH抗疫!!!

新聞來源連結:

https://today.line.me/hk/v2/article/oqNDzjw



冇所謂,d人喜歡用就用,唔喜歡未唔好用囉,用左又戴到落個鼻以下。


提示: 違規內容已被屏蔽
引用:
原帖由 CC_CHAN256 於 2023-4-29 12:35 發表

香港不會走回頭路,邊個咁鍾意抗疫自己抗飽佢,唔好要其他人陪你地
躺平L



[隱藏]
仲有口罩
隨時預備



只要公立醫院唔冧石屎冇水浸就應付得到


之前就算取消左口罩令都仲有好多人繼續戴,防疫責任就由自己決定吧,政府既付責已經完成,針又打曬,係時候併經濟,無謂再原地踏步


大陸變陣的話就會跟,藉口自己up.
一星期增加4成,係幾誇張下



中大醫學院去年7月至12月期間,透過問卷訪問了約1萬名本港新冠康復者的後遺症情況,當中97%懷疑屬 Omicron 個案。結果發現,最常見徵狀包括認知功能和心理徵狀,包括記憶力減退、集中力下降、思考緩慢、情緒低落及睡眠時間不規律等,有些個案的徵狀更維持長達3年。

另外,研究更發現12%長新冠患者出現生殖系統徵狀,包括月經失調、下體疼痛及性功能障礙等,當中80%為女性。研究團隊估算,若本港有500萬人曾經染疫,則高達42萬名長新冠人士受這些問題困擾,當中約有四分之一人士的人際關係受影響,但過半數沒有求醫,並表示不清楚治療和預防方法。

有啲嘢唔係掃入地氈底就冇咗。

公眾過去一直有印象認為新冠後遺症只影響男性。
中大研究發現大量女性受影響,個人估計佢哋卵巢已被病毒毀壞,估計難以再生育。
地產商逼政府玩共存,結果而家變咗共滅,香港後生本身都唔願生,而家仲要加多個病毒損壞生育力因素,新樓搵鬼買?

咪話新冠病毒唔影響腦,你睇Space X大火箭,一起飛就壞咗幾個引擎,最後引擎越壞越多,失控翻滾爆炸,明顯係組裝員工同埋工程師全部腦霧,砌錯野,一個火箭引擎,幾千,甚至幾萬個零件,砌漏一個都出事,個腦差啲就係差啲,冇得講!



[隱藏]
我識得好多人近日中左都無報, 雖然病徵都不重, 但肯定唔止萬幾單啦




大陸防疫政策,已全部放寬
呢位局長同大陸唱反調,已觸犯國安法,應該要 DQ



過咗時嘅嘢
仲提嚟托咩



引用:
原帖由 charlir2005 於 2023-4-29 15:38 發表

我識得好多人近日中左都無報, 雖然病徵都不重, 但肯定唔止萬幾單啦

已經冇得上報



感覺佢講嘢好一時一樣
政治凌駕晒專業



[隱藏]
口罩令啦


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]