• 瀏覽: 2,014
  • 回覆: 9
立法會議員江玉歡表示,香港女子冰球隊在世界女子冰球錦標賽第三級別A組賽事,主辦方人員交收國歌時懷疑出現紕漏,播放國歌時差一點再次出錯的事件,反映港協暨奧委會的相關《指引》,在實際執行時欠缺周詳考慮。 江玉歡說,隊伍在海外比賽及領獎時,相信現場一般都是「兵荒馬亂」,加上有時言語不通,難以確保主辦單位接收國歌和播放國歌是同一個人,而且沒有出錯,有時即使港方有將正確版本的國歌檔案交給主辦單位,對方都可能會自行從網上下載。 江玉歡認為,最直接的解決方法是將正確國歌,在搜尋網站置頂,相信不用花很多錢亦能做到這效果。
特首同高官唔做嘢,會唔會違國安法

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/江玉歡-港協暨奧委會播國歌指引實際執行上欠周詳考慮-152500660.html



唔係錢嘅問題。
係無理由受黑社會要脅,要交保護費先可以維護正確價值觀。



引用:
原帖由 Moo~ 於 2023-4-11 12:56 發表

唔係錢嘅問題。
係無理由受黑社會要脅,要交保護費先可以維護正確價值觀。
如果係黑社會,政府係咪要立即拉人封艇



引用:
原帖由 ChiNa使用支付寶 於 2023-4-11 13:01 發表

如果係黑社會,政府係咪要立即拉人封艇
面對惡勢力舉手叫老師就可以懲戒壞份子,你係小學生嘕?



[隱藏]
食c啦,成班司法界律師都係西方走狗


今年交1千萬去置頂,下年加到二千萬,再加到四千萬,係咪一路俾先?


建議設立國歌辦,負責統籌所有用到國歌既場合。由國歌辦職員親自確認以及播放國歌,包保唔會錯啦


提出用錢買廣告既人係咩居心?
而家仲係八國聯軍用砲彈打開中國大門時代?
其他地方又係點處理相關問題?
最好就係罰款,每錯一次就加賠追罰,罰到佢結束香港業務,或直到將錯誤資訊刪除,將正確資訊改正為止。

[ 本帖最後由 SiuAlvin 於 2023-4-11 13:58 編輯 ]



肛慾歡有咩高見?
由得曱甴為所欲為?



[隱藏]
其實呢個世界上有邊個國家/地方, 需要比錢將自己國家/地區的國歌在網上置頂?
國家旗幟, 國歌係國家的尊嚴, 唔係用錢來買的, 係國際間的認知同尊重, 今次你比錢google置頂, 下次就要比meta, twitter, 只要唔同的媒介去誤傳你國家相關資訊, 你就比錢解決?


人地話google置頂, 所以就當係正確國歌用, 呢D其實只係藉口
個個月都有香港代表隊出賽, 如果用google search國歌係"國際慣例", 咁錯國歌的case一定唔只咁小, 點解大部份香港代表都無出問題??
其實國旗同國歌都係唔會改變的, 1997回歸後香港代表參賽都係播中國國歌, 我相信大部份運動項目都係一直有香港代表參賽, 點解之前一直播開的國歌近年會出問題? 我唔信相關大會佢地無自己的database, 次次都要用google search. 其實最簡單就係跟以前既做法, 點解相關公作人員可以咁醒目, 要由google去獲得國歌??
最重要一點係, 我就當你真係要用google去搵人地的國歌, 咁你搵到又點確認佢係正確?
所有人都assume google置頂等於正確?? 如果係既 google就要負上一切責任, 但現在google的說法係人多搜尋的結果就會置頂, 但不代表google認為佢係正確/真實.
即係google自己都唔會話置頂的資訊一定係真實可靠, 咁相關出錯的機構又點可以反覆用google置頂為藉口而播錯國歌?


我覺得政府/港協暨奧委會應該出嚴正聲明, 唔會再接受任何地方/機構, 以互聯網資訊理由, 作為播錯國歌的辯解, 因為國歌係代表國家/地區的尊嚴, 有問題應該係向國家/參賽隊伍提出,
而不是自行在互聯網上找答案. 其實真係好簡單, 你話無我咪比你, 一定唔會錯, 你話自己搵, 唔該你唔好搵錯, 無論你用乜野藉口都好, 你搵錯播錯我國的國歌, 都係對參賽隊伍及國家的不尊重及不重視.



主題標籤 #立法會
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]