• 瀏覽: 1,725
  • 回覆: 7
  • 追帖: 1
都會駅業主委員會發起、反對政府在將軍澳132區填海及興建廢物轉運站等6項設施的遊行昨舉行,警方要求參與者遵守掛編號頸牌等限制。遊行申請人、將軍澳民生關注組召集人陳展浚今表示,警方針對遊行的限制措施荒謬及極度侮辱,更形容戴頸牌感覺似「猶太人戴臂章」,但最終接受警方要求是出於尊重居民想表達訴求的意願,稱在多項措施下,遊行甚至引起海外傳媒關注,認為居民訴求得以反映。他又期望,透過遊行突顯現時的荒謬,「你可以講係個『行為藝術』嚟,就係話畀人聽,依家香港嘅遊行就係咁啦。」




幾好吖!本港市民遊行非常守秩序, 亦可向政府表達訴求, 外國政府睇到非常羨慕就真, 怎能說荒謬和侮辱呢!

新聞來源連結:

https://news.mingpao.com/ins/港聞/ ... 猶太人戴臂章」-接受要求為「突顯荒謬」



我又覺得 O 喎,掛個牌有乜問題啊,你去行珠寶展都要掛啦
而且有個卡套之後用黎裝八達通仲好正添 

搞到有遊行我都想栽埋



唔遵守可以唔辦


自比猶太人?照吓鏡先啦!🤮


[隱藏]
陳展浚...............前民主黨成員


引用:
原帖由 hk_mask 於 2023-3-27 22:45 發表

自比猶太人?照吓鏡先啦!🤮
起碼香港沒有奧斯威辛



圍膠帶行,似押犯。


合理唔合理,睇你黃定藍~~~


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]