• 瀏覽: 20,507
  • 回覆: 106
  • 追帖: 1
+2
烏克蘭女子劍擊選手周日(26日)在中國參賽期間,企圖張開寫有俄羅斯殺害烏克蘭運動員數目的橫額及拍照,但現場工作人員阻止。...



中國已經提出了俄烏戰爭需要停戰和談,要說,就請烏克蘭循正途處理,而不是利用運動員去迫中方介入。

新聞來源連結:

https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/intn ... 0327_00992_001.html

[ 本帖最後由 嘻哈嘻哈 於 2023-3-27 21:49 編輯 ]



汚黑爛又想玩嘢


烏雞又一次想將體育政治化,其心可誅


嘥氣!


[隱藏]
有咩國家就有咩人民
要搞番屋企搞,做咩要去人地度
識唔識咩叫尊重?
所以比俄打獲金,都真係唔抵幫
同叫北約去烏set 導彈對準莫斯科有咩分別



體育不汲政治


滾回烏克蘭啦


工作人員反應敏捷,抵讚。
中國對俄烏問題嘅立場好清楚,就係保持中立。來參加比賽嘅運動員應該尊重主辦國。

[ 本帖最後由 tam_n 於 2023-3-27 22:27 編輯 ]



哈爾科娃質問,國際劍擊總會曾宣稱政治在體育中沒有立足之地,但在約343個體育設施摧毀,250多名運動員再無法參加比賽下,體育怎能不牽涉在內。
 
多得你地個總統



[隱藏]
要咒罵就咒罵拜登是美國害死烏克蘭


烏克蘭納粹多年來屠殺烏東萬多名俄羅斯人又唔講,點解普京要開戰,並唔係單單加入北約咁簡單.
展示橫額唔代表你地係正義,只係掩蓋事實嘅全部.



中國一直反對將政治摻入運動, 烏納婆想搞納粹文宣? 等法國奧運先囉.......不過唔知法國佬仲有冇能力搞啫.


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
嘩,咁似2019啲大學畜牲既


[隱藏]
運動不講政治!為什麼在運動場講政治?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]