• 瀏覽: 32,747
  • 回覆: 210
  • 分享: 5
26日(周日),洪都拉斯與台灣斷交,並與中國大陸建立外交關係。台灣外交部長吳釗燮召開記者會時表示,在斷交前,洪都拉斯早前要求台灣的經濟援助..........


 
與其聲稱所謂「直接給錢像賄賂」,不如道出實情——即是台灣自己無錢。

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/台灣新聞/881438/洪都拉斯與台斷交-吳釗燮曝內情-索近25億美元-直接給錢像賄賂



施比受更為有福,這話台島子沒聽過嗎?所以沒有得施,比沒有得受更為無福囉?我沒有誤導吧?


廿五億買隻狗番嚟都唔捨得,呆灣真廢


呆灣好似俾左立陶苑過百億喎,咁.....


.........



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
無知、無能、無恥
台蛙總是如此



當初同 洪都拉斯 建交,就冇出錢 賄賂 過嗎?真係講都冇人信啦!
佢老美 話 用70億 比太平洋三個島國發展呀,又咪係 金錢外交呢,仲要分 20年比,菜婆可以學下囉,答應援助洪都拉斯 25億支持,不過要分50年比,咁咪得囉,除非唔得架啫!



買佢老美二手廢武器都唔只呢個數啦


不是2500億咩?
點解唔作大啲!



[隱藏]
實情係已往俾開20億,今次加幅超過通漲,所以傾唔掂😅😅😅


呆蛙窮到燶,又唔好意思承認!


其實台灣可以同洪都發個毒誓話無論以後噴窮富貴生老病死折墮仆街我都同洪都永不分離一生一世照顧埋佢老豆老母姨媽家姐甘仲點有理由分手


冇$ 過主啦 呆彎


引用:
原帖由 Retired2019 於 26/3/2023 17:59 發表

廿五億買隻狗番嚟都唔捨得,呆灣真廢
12億畀咗無邦交的立逃院,乜都無回報



[隱藏]
一分手就爆人黑材料


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]