• 瀏覽: 1,783
  • 回覆: 1


撰文:許懿安出版:2023-03-26 16:01更新:2023-03-26 16:01讚好

路透社3月26日引述新聞通訊社報道,俄羅斯總統普京在3月26日播出的電視採訪中表示,俄羅斯和中國並未建立軍事同盟,並表示兩國的軍事合作是透明的。

普京還表示,西方列強正在建立一個新的軸心國聯盟,與德國和日本在第二次世界大戰時的同盟關係相似。
 
=================================================================
 
相信要做極權國家嘅獨裁領袖,首要條件係能夠將啲嘢掉轉嚟講都完全面不紅,耳不熱至得!
 


新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/881458/普京-俄中不會建立軍事同盟-指西方建立-新軸心國



........相信要做極權國家嘅獨裁領袖,首要條件係能夠將啲嘢掉轉嚟講都完全面不紅,耳不熱至得!
 
師兄講得啱,滷味上至JB下至啲官員都有呢個特質



主題標籤 #俄羅斯
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]