• 瀏覽: 23,375
  • 回覆: 191
  • 追帖: 1
  • 分享: 1
+3
【明報專訊】政府宣告「社會全面復常」下,有將軍澳居民團體發起明日100人在區內遊行及集會,反對區內填海及興建厭惡設施,雖獲警方批准,但施加多項條件。根據警方發出的不反對通知書,主辦機構「都會駅業主委員會」須確保每名參加遊行者佩戴印有獨立編號的掛頸卡牌識別,也須確保參加者遵守《禁蒙面法》規定,較疫情前不少遊行及本月初原獲批准的香港婦女勞工協會遊行嚴格。是今次遊行申請人慨嘆措施「嚴到阿媽都唔認得,但一係唔好搞,一搞就要跟」,會要求所有參加者戴掛頸牌,否則將要求對方離開。



如果俾hfceddie禁止回覆嘅會員, 可以在呢度自由發言


新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/pns/要聞/article/20230325/s00001/1679681489680/反填海遊行限百人-掛號碼牌禁蒙面-警發不反對書-申請人形容「嚴到阿媽都唔認得」



淨係要求掛號碼牌禁蒙面兩個規定, 冥報就話多項?

呢兩個規定有幾嚴格呀?







好開始


另外唔使成日提起H,對付最佳方法係只讀不回。



eddie衹是一隻失敗走佬的曱甴


[隱藏]
如果係光明正大仲乜要蒙面 ? 


唔蒙面都阿媽都唔認得? 咁真係要反省下兩母子關係喇.


引用:
原帖由 charlir2005 於 2023-3-25 15:50 發表

【明報專訊】政府宣告「社會全面復常」下,有將軍澳居民團體發起明日100人在區內遊行及集會,反對區內填海及興建厭惡設施,雖獲警方批准,但施加多項條件。根據警方發出的不反對通知書,主辦機構「都會駅業主委員會」須確保每名參加遊行者佩戴印有獨立編號的掛頸卡牌識別,也須確保參加者遵守《禁蒙面法》規定,較疫情前不少遊行及本月初原獲批准的香港婦女勞工協會遊行嚴格。是今次遊行申請人慨嘆措施「嚴到阿媽都唔認得,但一 ...
次次有咩事就話有人混入去搞事
咁掛牌咪好囉,一清二楚



情報有人混入攪事 


曱甴又想搞事


[隱藏]
我眼力唔好,嗰牌最好做大啲,前面排白色後面黃色就perfect。


無諗住搞暴動既話,呢D要求都唔算荷刻。
泛民搞暴動既時候,跟本係故意完全唔管理遊行秩序,任由遊行演變成暴動。
搞到依家要警方出埋方法比你地去管理秩序。
咁簡單兩個要求都唔跟,真係懷疑係唔係有心搞暴動。



嚴到阿媽都唔認得, 都要攪好似好大怨氣
100人冇料到



嫌嚴咪唔好去行囉


依家改咗大祠堂遊行集會


[隱藏]
多謝黃狗囉


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]