• 瀏覽: 14,245
  • 回覆: 36
  • 追帖: 1
  • 分享: 4
+5
今日(24日)下午1時50分,長沙灣發祥街1號潤發倉庫起火。倉庫的窗戶湧出大量黑煙,直攻半空。消防員接報到場,於2時10分將火警升為三級,現時開一



今日(24日)下午1時50分,長沙灣發祥街1號潤發倉庫起火。倉庫的窗戶湧出大量黑煙,直攻半空。消防員接報到場,於2時10分將火警升為三級,現時開一條喉及出動一煙帽隊灌救;消防員救出兩人,其中一人手受傷,二人均毋須送院。現場附近德貞小學及基督教崇真中學要緊急疏散。
 

 


【15:09】居於潤發大廈附近的張小朋友表示,剛才仍在附近商場逛街,約10分鐘前收到訊息稱附近有大廈冒出大量濃煙,便到現場看看。

【15:05】就讀小學六年級的李同學表示,上課期間有同學因發現校外有濃煙而大叫,隨即聞到臭味,形容如「燒燶嘅膠味」,不過他及同學未有很慌張,但有聽到一些低年班學生大叫。李同學說,老師隨即着他及其他同學回課室,並宣布因為鄰近大廈火警,安排他們放學,取消所有課後班,而在放學前,老師也叮嚀他們戴好口罩,盡快離開。

【15:00】濃煙湧向西九四小龍等屋苑,現場有極濃燒膠味,美孚新邨有居民稱也聞到。

【14:50】消防處表示,如市民受到隨風飄散的煙霧和異味影響,可關閉門窗及保持鎮定。現場部份消防人員都戴了防毒面具。

 


【14:13】讀者劉先生剛巧經過現場,他表示沒有見到火光,但非常大煙。劉說:「無啦啦起煙,蔓延得好快,好大煙。依家啲煙吹去四小龍嗰邊,聞到好似燒車胎味。」


 
唔知個貨倉放咩呢,有燒膠味但係又唔見有火光

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/突發/880882/



https://www.instagram.com/reel/CqKahFWjPSz/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
 
點解會出黃煙?係咪有毒…



提示: 違規內容已被屏蔽
提示: 違規內容已被屏蔽
[隱藏]
咁野生周唔知知道未呢?😌


呢間學校處理好似幾好 


有人吸煙??


消防到場救出兩名工人,其中一人手部受傷,另一人無大礙


老師學生會否被連登仔嘲笑係失敗者


[隱藏]
希望無人有事啦


會起樓喎


附近d住宅真大獲


呢個貨倉華潤已補咗地價, 將會拆卸重建為住宅.


隔離法院喎會唔會有啲問題 , 可能有啲曱甴搞破壞🤭


[隱藏]
引用:
原帖由 walker11 於 2023-3-24 16:37 發表

呢個貨倉華潤已補咗地價, 將會拆卸重建為住宅.
釘子戶?



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]