• 瀏覽: 8,072
  • 回覆: 61
  • 分享: 1
+5
https://www.youtube.com/watch?v=4vybfstlWdA

近日艾粒在演唱會擅取DJ余迪偉的半裸照片,兼取笑對方性取向而被圍插。事件可見,時代不同,香港年輕一代接受不同人的性取向,亦有不少LGBTQ+群體的人很早就會出櫃。

像00後的女同性戀者Kitty,就坦言很想給全世界知道自己是女同性戀者,「為何異性關係才被接受成主流」,為「平權」她更上電視節目大方談同性戀經歷。

「拍拖唔係為咗繁殖。」她堅定地說。


Kitty表示,感覺不到能跟男生互相走到對方的心裡面。「同男仔嘅關係越密切,就越感受到相互排斥。但同女仔就可以融為一體。」(林志龍攝)
 
「我揀女人而不揀男人的5個原因是 :第一,女人靚啲,第二女人香啲,不用擔心唔使生小朋友,而且女人無胡鬚,最重要是男人是用下半身思考,但女人不會。」

今年20歲的Kitty,是香港大學政治與法學3年級學生,也是一名業餘模特兒。外貌甜美,再加上帶點羞澀的可愛笑容,她是港男眼中標準的清純女孩,去年更曾參加過由試當真舉辦的《校花校草2022》,成功打入51強。這種條件理應很多異性追求,但她說自己只愛女生,更曾登上ViuTV節目《晚吹戀講嘢》,大談同性戀經驗。「同女仔一齊更加有心靈上嘅滿足......心靈同肉體兩樣都有先係最重要嘅。」
 



男人只愛下半身思考
Kitty說,她也曾經想過,未來要嫁一個有型的外國人、要生很多個小孩。「小學一二年級也曾對一男同學有興趣,覺得他生得白淨,很像女生。」但她說自從小學4年級愛上學姐開始,便意識到自己只喜歡女生,至今拍過4次拖,對象都是女性。

她說最不能接受男人,是那份自以為是的優越感:「佢哋會用下半身思考,會因為佢哋係男性而好自豪;認為女仔唔應該同女仔一齊,係因為男人比女人好。」以往在當模特兒時甚至曾被問到「女人都冇棍,邊有可能好過男人?」Kitty則認為,大部分人反對同性戀的原因都只是可以生小孩,「但拍拖唔係為咗繁殖」。

她中二初戀,對象就是小時暗戀的學姐,當年經常會做蠢蠢舉動引對方注意,最終成功交往,但後來學姐要到外國留學,她不能接受長距離戀愛,兩人經常為此吵架,感情也開始變淡,最後無疾而終。

父母知悉斥同性戀是病
中學讀女校的Kitty說,多年來也有被男生追求,試過被一個補習班男生追求跟蹤至家附近、邀請她去看音樂會。但即使Kitty拒絕並表明已有女朋友、對他沒有興趣,該男生還是不死心地不斷回覆她的Instagram限時動態。「自己對男性的身體有點抗拒,可以做朋友,但完全沒有興趣與他們發生任何關係。」



雖然已拍過4次拖,但Kitty自言跟家人關係較疏離,從沒跟父母表露心跡,直至去年12月,父母看見她上ViuTV節目,才得悉她的性向。「佢哋思想較傳統、保守,(知道後)不斷講過同性戀係病,質問我點解會鍾意女仔,但都未曾口頭上惡言相向」,她很記得爸爸曾在WhatsApp上講過「個女大個都要嫁人㗎啦,由得佢啦」,她說算是隻眼開隻眼閉,「當下覺得佢哋終於知道咗、放鬆晒。」

面對世間批評,Kitty表示「人生係你自己嘅,人哋點批評都係人哋嘅事。大方講出嚟,終有一日佢哋會明你哋係真愛」。
 
佢又要搵個TB,呢d擺明係心理問題,又唔肯認...  
 
原文網址: 01專訪|00後港大美少女認同性戀 列男人5大缺點:拍拖唔係為繁殖 | 香港01 https://www.hk01.com/article/868071?utm_source=01articlecopy&utm_medium=referral

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/開罐/868071/01專訪-00後港大美少女認同性戀-列男人5大缺點-拍拖唔係為繁殖

[ 本帖最後由 maomao_mc 於 2023-3-24 11:52 編輯 ]進入香討影片區



你老豆同你阿媽唔造愛交換體液, 邊度會有你呀?
唔通真係石頭爆出嚟?

[ 本帖最後由 CC_CHAN256 於 2023-3-24 19:00 編輯 ]



幻想緊, 美少女點樣磨豆腐, 同幫對方奶閪?


時代唔同,講到今日時代好先進咁款

基佬一直都有喔。古今中外啊。
以前古代西方希臘 羅馬一大堆基佬。
中國,古天樂套尋秦記有無睇啊。阿龍陽君咪係咯。
斷袖分桃,成語都聽過啦。
好出奇,好新啊?

咁點解中國同外國,幾千年一直存在個野都唔係主流。都係畀人打壓?

因為如果一個地區同國家,大規模鼓吹搞基。男人著女裝。韓國明星咁個乸型。
係會導致亡國架! 歷史教訓,好多次啊!
所以怪阿爸阿媽保守喔。人地識得多個你啊。後生女。

後生都唔知個社會大量乸型個後果!



[隱藏]
美少女..........?

[ 本帖最後由 逆風的肥牛 於 2023-3-24 18:21 編輯 ]



同性戀者仲好過跨性別人士。


佢點樣評價HeHe呢?


明明是有問題,係都要迫其他人去認同佢地無問題


IPAD身形
哪兒來的自信



[隱藏]
關人 L 事


同性戀係變態行為


引用:
原帖由 banjo. 於 2023-3-24 12:19 發表

幻想緊, 美少女點樣磨豆腐, 同幫對方奶閪?
69 互乃



引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2023-3-24 12:48 發表

69 互乃
諗起都扯旗.



美少女屋企收埋好多碌假狗, 兩條基婆互插.


[隱藏]
引用:
原帖由 好逸惡勞 於 2023-3-24 12:30 發表

同性戀者仲好過跨性別人士。
都係變態



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]