• 瀏覽: 5,871
  • 回覆: 10
英國國防部官員稱,英國將為輸送給烏克蘭的「挑戰者2」主戰坦克提供貧鈾彈藥。當地時間21日,聯合國秘書長副發言人哈克表示,聯合國方面對英國計劃向烏克蘭輸送貧鈾彈一事表示關切,因為「這將造成嚴重後果」.......
全文︰https://www.dotdotnews.com/a/202303/22/AP641aa925e4b0b9d904f538a7.html
 
若果英國向烏克蘭提供貧鈾彈,我相信英國不會事先大張旗鼓將之宣揚,我想英國只不過領過主人美國旨意,向俄羅斯恐嚇一番。



回敬蠅國一粒核彈, 三島立刻玩完, 蠅國立刻滅亡


貧油彈禍害土地千年,盎格魯撒克遜人最是卑鄙無恥


粒彈傷害性咁大,係靠害烏克蘭人,俄筆必定核爆倫敦


[隱藏]
終於核戰


戰術核彈


納粹南英賤種開始為賣核幅射彈試水溫了!
坐隱啦!計二戰後納粹西盟已捲土重來!
中東朝鮮伊朗好快快加入滅絕納粹臭西浪潮,唔係又好似2戰咁春風吹又生到時就難攪啦!

[ 本帖最後由 bronze18man 於 2023-3-23 02:14 編輯 ]



這場戰爭究竟是一種甚麽心態, 英國佬以為可以得到甚麽, 烏仔真的用了, 你以為你英國可以逃得掉俄佬攻擊嗎, 恐怕世界大戰也快來了. 美國也恐怕失去公信力, 未打世界大戰美國也恐怕會先打內戰.


如果英國佬真係咁癲,估計俄會用中子彈直接打英國本土


[隱藏]
應該將貧鈾彈列為核武


英國要聽主子命令做野


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]