• 瀏覽: 13,980
  • 回覆: 109
  • 分享: 1
+5
好明顯係美國公司打唔嬴 TikTok
想出橫手食咗 TikTok 美國化
可憐一班漢奸走狗因為係中國人嘅公司
見到明俾人哋打刼
都係度不停叫好
一班政治上腦嘅能人  




母公司為中國字節跳動(ByteDance)的短片分享應用程式(App)TikTok稱目前在美國的每月活躍用戶(MAU)已從2020年的1億人增至1.5億人。它在2021年9月稱其MAU衝破10億大關。

TikTok於2018至2019年在美用戶數字開始快速增加,也在2019年起成為美國調查、罰款及頒禁的目標。特朗普曾以行政命令迫使TikTok自字節跳動剝離,但在政令將生效時被聯邦法官阻擋。如今拜登政府亦有意要求TikTok「單飛」,這間公司料在未來一段時間都會在法律挑戰與迫逼中營運。

美國有6參議員支持一項跨黨派立法,讓總統拜登(Joe Biden)擁有新的權力、以國家安全為由頒禁TikTok。公司發言人15日證實美國政府已要求TikTok的中國股東出售股份,否則頒禁。

TikTok行政總裁周受資會在23日出席眾議院能源和商務委員會(House Energy and Commerce Committee)聽證會,眾議員料將趁機就TikTok與中國的關係、網路隱私與安全性,以及應用程式對兒童的影響提出質詢。

原文網址: 受壓於中美競爭 TikTok全美活躍用戶仍破1.5億 | 香港01 https://www.hk01.com/article/879606?utm_source=01articlecopy&utm_medium=referral

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/879606/tiktok受壓於中美競爭-全美活躍用戶仍破1-5億



我想問點解香港無tiktok用?


朱西伯格 洗橫手揾政府打鴨都無用


老尾無理打壓


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
唔夠人地競爭就要逼人賣盤,真係好「公平」喎


老尾想壓制民意


提示: 違規內容已被屏蔽
[隱藏]
超過一半人口用, 果D美國 app梗係眼紅啦.


依家真係咩時世呀?網絡資訊咁發達,真係好嘢,點禁呀?
你老尾假言論自由,埋越禁人民越反感政府所為嘍。
你話中國專制,但YouTube上面又大把中國人upload、收睇、留言呀。
根本好多人睇唔到兩者調轉咗都唔知,一味盲目崇拜



good


2G至4G全球都使用時就無問題,但中國公司發展5G就會有偷竊個人資料?但又搵唔到証據。西方國家啲雙重標準任佢發揮,西方國家網絡無偷竊個人資料?「指鹿為馬」係西方虛偽政客既基因。


引用:
原帖由 xshellsolong 於 2023-3-21 14:33 發表

我想問點解香港無tiktok用?
因為國安法後,TikTok 以為割蓆就我事!

事實有apk用到,我都用緊!



[隱藏]
引用:
原帖由 xshellsolong 於 2023-3-21 14:33 發表

我想問點解香港無tiktok用?
問美狗



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]