• 瀏覽: 85,568
  • 回覆: 738
  • 追帖: 3
  • 分享: 13
+15
本港社交平台今日(18日)熱傳一段阿叔大鬧城巴的影片,有大叔坐正少女隔離,少女欲下車竟堅拒不「放行」,引來司機干預,但大叔竟發狂鬧喊少女,網民點出大叔罵語中有一句話已顯露其色心。

事件發生在天水圍,時間估計在昨日(17日)晚上,涉事巴士為城巴967X,來往天水圍(天恩邨)及銅鑼灣。有乘客拍攝到事發情況,片長約45秒。



有網民指出,大叔的罵語中「我都唔介意比佢撞」一句,已經透露其動機疑似「博懞」動機:「自己都講咗出口其實想點啦。」

網民紛紛批評巴士阿叔的行為:「條片睇到好多空位,點解咁多位,係要咁坐埋去,乜嘢居心?」「後面已經係吉位,點解佢唔起身?」「應該叫個女仔照出嚟,睇吓阿叔係咪非禮?」有網民建議司機可以報警,因為有關大叔疑正在騷擾其他乘客。


死鹹濕老坑,最撚憎呢D死鹹濕老抗

新聞來源連結:

https://std.stheadline.com/realt ... 唔郁-網民指一句話露色心-Juicy叮



陳嘉欣very靚女
痴根大叔突然跳制


睇左新聞內容, 阿叔己側身讓女方, 點解女方仲唔行出嚟呢?


等阿叔出埋先准走


[隱藏]
引用:
原帖由 飛劍龍 於 2023-3-18 13:32 發表

等阿叔出埋先准走
咁就可以報警, 非法禁錮 ~



呢個肥佬真係仆街中嘅仆街!!!


屌你老味,條大叔明顯想博懵,正一死廢老。


拍片嘅又係,只識拍,俾我就係咁屌柒條死老嘢,屌L到佢想打我,咁佢咪識起身囉!



一睇個阿叔就知係擋地鐵門,阻地鐵開車個類曱甴


鹹濕伯父


[隱藏]
我係女仔,如果新聞全部屬實,個阿叔真係冇咩問題,正常落車不論男女都係側少少身俾人過,如果老馮要人起身俾佢出真係有啲過份,女仔唔係大曬。


一般都係側身讓佢過,如果一定要起身比佢出,咁真係唔覺司機有權,有時係面子問題,或者覺得你過分,同讓座一樣,你走埋去叫人起身比你坐,真係交都有得打


引用:
原帖由 szekin02 於 2023-3-18 13:46 發表

我係女仔,如果新聞全部屬實,個阿叔真係冇咩問題,正常落車不論男女都係側少少身俾人過,如果老馮要人起身俾佢出真係有啲過份,女仔唔係大曬。
要俾個👍



有咩問題……條女自己唔想行就怪阿叔唔開路?
咁座小巴隔離係位令女咁仲坐唔坐埋去?同一道理姐
條女以為自己好索咩 要非禮都唔非佢啦依家d女性古古怪怪



司機會自保怕投訴啫
否則一句瓜田李下,非禮唔在講 條女一陣行出嚟時扭到腳閃到腰,點計先
個阿叔都要讓啦

但如果司機咁講,麻煩肯定投訴爆佢,如果精神病嘅,仲會玩鳩佢



[隱藏]
呢個賤叔擺明想出名


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]