• 瀏覽: 4,818
  • 回覆: 7
https://www.youtube.com/watch?v=7TbnHhnjR7I
 
- 在克里米亞格瓦爾季西克附近,俄防空部隊擊落一個可能是烏軍無人機的不明飛行物。該飛行物的墜落爆炸沒有造成明顯破壞。
 
- 烏軍恆常炮擊庫爾斯克格盧什科夫斯基區,沃爾芬諾、紅十月遇襲,電力中斷,無人傷亡。
 
- 斯塔洛柏斯克方向,全線都爆發陣地戰和炮戰,以利曼方向最為激烈。俄軍摩步旅正在克里米納附近的森林作戰。
 
- 瓦格納繼續進攻巴赫穆特。在過去的週末,瓦格納至少攻佔20個敵軍據點。俄軍在被圍的巴赫穆特從各個方向上都取得進展。
 
- 由於面臨完全被圍,烏軍在中西部部分撤軍。烏軍指揮部撤出戰鬥力最強的部隊,讓領土防禦旅掩護。
 
- 烏軍又撤出加固了陣地的伊萬尼夫斯克,但瓦格納攔截並擊潰了其中兩個編隊,造死30人死亡,超過60人傷。
 
- 烏軍以海馬斯火箭炮攻擊沃爾諾瓦哈,曾經用作指揮部的建築及多所民房被擊中,無人傷亡。進入香討影片區



德國媒體報導澤連斯基與扎盧日內就巴赫穆特的堅守/撤退決定爆發激烈爭吵
扎盧日內在幾星期前就擔心巴赫穆特被圍而建議撤退
但澤連斯基堅決要求死守



有智障居然話被圍攻既烏軍造成進攻一方7倍傷亡
依啲咁垃圾既文宣除左同台巴子倒米
真係一啲作用都冇



仲講俄軍死三萬、烏軍死5000
至今依然連一個番號都講唔出
你唔係信普里戈津架咩
佢話單係2月烏軍已死左1.1萬喎
不停創作不停出醜

[ 本帖最後由 kim_12346 於 2023-3-8 19:25 編輯 ]



[隱藏]
引用:
原帖由 kim_12346 於 2023-3-8 19:22 發表

仲講俄軍死三萬、烏軍死5000
至今依然連一個番號都講唔出
你唔係信普里戈津架咩
佢話單係2月烏軍已死左1.1萬喎
不停創作不停出醜
佢思考唔係用邏輯噶,地平佬嘅思考模式:因為我想個地球係平,只會接受地球係平資訊。其他一切不用考慮。



某人曾經大力聲稱俄軍只剩下三日糧餉.......


烏克蘭軍再敗一仗。


引用:
原帖由 ichthys2 於 2023-3-8 20:08 發表

某人曾經大力聲稱俄軍只剩下三日糧餉.......
某智障繼續吹1:7
有咁既戰鬥力
就唔駛丟失索萊達、紅山、克里希夫卡呢啲關鍵據點啦
無腦智障連自圓其說都做唔到
每次都出醜丟架



主題標籤 #俄羅斯
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]