• 瀏覽: 11,452
  • 回覆: 84
我老友 Eddie 真係要睇清楚啦 
宜家就算耶穌就阻唔到美國奶共嘅決心  




雷蒙多


 
【本報綜合報道】美國商務部長雷蒙多周四接受訪問時稱,考慮今年內訪問中國。美國國務卿布林肯出席印度舉行的二十國集團(G20)外長會議,沒有與中國外長秦剛會面。美國國務院發言人普萊斯表示,預料未來數周與中方再有通話或接觸。
 
 
 
雷蒙多是推動遏制中國在科技領域雄心的其中一名美國高官,她在訪問表示,總統拜登「希望以對美國有利的所有方式與中國交涉,不管是商業或外交方面,這類溝通旨在讓情況降溫。這是我們對於我方與中國關係的期待,而非升級」。她續稱:「我肯定會派我的團隊去(中國),甚至可能在今年春天,我們正在嘗試安排。而且是的,我想我可能會去。」
 
 
美中商品貿易去年創新高
美中商品貿易去年再創新高,顯示雖然兩國政府在多項經濟和政治議題意見分歧,但這全球頭兩大經濟體的消費者和企業,依然緊密相連。美國目前致力減少對中國商品的依賴,鼓勵西方企業投資印度等受到信賴的貿易夥伴。

新聞來源連結:
https://orientaldaily.on.cc/content/兩岸國際/odn-20230304-0304_00180_002/美商務部長擬訪華-謀溝通降溫



呢班西人直情思覺失調,一邊講粗口又郁手郁腳,一邊就叫你唔好反抗,企定定比班西人又打又鬧,仲要同你講係為你好,應該比錢佢地買刀捅你幾刀


美狗仲想傾乜L嘢?


女懵多,慈能善的。


[隱藏]
引用:
原帖由 飛天盒仔 於 2023-3-4 07:56 發表

我老友 Eddie 真係要睇清楚啦 
宜家就算耶穌就阻唔到美國奶共嘅決心  



...
無野同你傾,唔使來。



又想黎閂埋門向政權獻媚賣乖!?


做騷就無謂來


乜中國有話要見你咩


又做show~


中國根本吾想理尾國, 尾國就日日利用煤體傳話. 仲要跌落地都執返手沙, 中國幾時輪得到你話嚟就嚟.



[隱藏]
係唔係未俾人鬧過?


雷蒙多是推動遏制中國在科技領域~咁仲有乜春野好傾


美狗隻隻都想跪求訪華,
等下先啦!



美佬把口就鬧,又制裁,轉頭又乞上門去「溝通」


.

[ 本帖最後由 500315480 於 2023-3-4 17:55 編輯 ]



[隱藏]
咪國佬精神病好嚴重


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]