• 瀏覽: 1,542
  • 回覆: 1



撰文:歐敬洛
出版:2023-02-23 08:46更新:2023-02-23 09:10
 
美國國防部2月22日公開由高空偵察機拍攝,中國氣球的照片。國防部表示是在發現氣球後約一星期,北美防空司令部派遣偵察機調查時拍攝。

美國國防部表示,拍攝氣球的位置在蒙大拿上方約6萬呎的高空,由U-2偵察機拍攝。照片中可見氣球十分巨大,下方有兩塊類似太陽能板和一些電子儀器。

華府早前表示,已完成打撈擊落的中國氣球殘骸,送往聯邦調查局實驗室分析,了解氣球可以監控和收集的信息內容。美國稱氣球是中國的間諜氣球,中國則反駁指只是民用氣球,批評美方反應過度。
==============================================================================
 
挑!個氣球都冇印住 Made in China, 點知係中國㗎!一於蛇咬都唔認!
 
咁大個氣球,個「民間」單位都應該幾有錢,好似話入滿氣都費用相當高。

 
老美玩緊擠牙膏!啲料逐啲逐啲放!
 
 

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/870245/美國公開高空拍攝中國氣球照片

[ 本帖最後由 hfceddie 於 2023-2-23 13:36 編輯 ]



有相咁又點呢
伊拉克夠有洗衣粉啦



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]