• 瀏覽: 624
  • 回覆: 5
+2
老美已經痴咗線 ! 話中國有間諜汽球艦隊 !   
咁即係老美一直都慣咗被監察 ! 今次布林肯想訪中遇冷待就乘機搵藉口啦 !
 
 

 
美國近期公布一枚中國高空偵察氣球侵入美國本土領空,並控該氣球侵犯美國領空並違反國際法,使得原定訪中的美國國務卿布林肯也決定暫緩行程。美國總統拜登也下令擊落中國間諜氣球。一名美國防部官員透露,這類的氣球在中國擁有「一個艦隊」,且在過去幾年間,「五大洲的國家上空都曾看見過」。
針對「中國間諜氣球」爭議,據美國廣播公司新聞網(ABC News)報導,美國國防部官員表示,此氣球全是中國氣球艦隊的一環,用途是來執行偵察任務,並侵犯其他國家的主權。
該名官員指出,「這類活動通常是在中國人民解放軍的指示下進行,而在過去幾年,五大洲的國家上空都曾看過中國氣球,包括東亞、南亞與歐洲。」
此外,美國一名高階官員透露,這種氣球底部裝有螺旋槳,因此可以受到人為引導,「這種氣球有偵察設備,與常規的氣象或民用研究通常並無關連」。

新聞來源連結:
https://tw.news.yahoo.com/美國防部官員 ... 布5大洲-083011788.html

[ 本帖最後由 supremeabc 於 2023-2-5 19:09 編輯 ]



若言係一早有,佢老美就應該好老定,並一早就會有防避,而唔使驚成咁啦!


何止呀,仲有間諜衛星呀,你老美唔順便講埋


引用:
原帖由 ansonkpl 於 2023-2-5 19:20 發表
何止呀,仲有間諜衛星呀,你老美唔順便講埋
何止!中國還有多彈頭州際導彈、超高聲速水飄彈和氫彈! 



[隱藏]
係又如何, 美狗條氣唔順呀?


美國佬仲唔仆街? 淨係雲南都放左數以千計既間喋氣球.


附件

FK-236.png(160.67 KB)

2023-2-5 19:44

FK-236.png

[按此隱藏 Google 建議的相符內容]