• 瀏覽: 92,229
  • 回覆: 596
  • 追帖: 3
  • 分享: 51
+16

《東張西望》日前(02/02)一集講到80歲翟婆婆收藏在家中的$177萬現金以及$15萬的嫁妝金器,疑被細仔取走。翟婆婆得知家中失竊後大驚,並致電大仔要求回到家中居住。今日(03/02)《東張西望》報道故事後續,原來早前細仔曾以「婆婆年齡大」為由,與翟婆婆開設了一個聯名戶口,內裡有總值$220萬,包括$170萬定期,$45萬股票以及$4.1萬現金,即全數$450萬的畢生積蓄,只剩下戶口內僅餘的$921.59




雖然戶口存摺以及圖章沒有被取走,但當定期到期那天,大仔陪同翟婆婆到銀行取款時,銀行經理卻告知,細仔早已替戶口更改指示,只要定期存款到期那天,所以存款就會自動過戶到細仔的個人戶口。




80歲翟婆婆除了有腎臟病,需要長期洗腎外,還患上13年的喉癌。她說:「腎臟事有,我仲有生癌,13年啦,喉癌。」。翟婆婆向《東張西望》說:「細仔一毫子生活費都冇畀過我,過年給過兩次囉,一次5千,一次3千。我都話,你生意唔好就算啦。係大仔畀我生活費。我去探佢(細仔)唔係同佢攞錢,我有錢仲會買啲菜去佢嗰邊坐,只係為咗睇吓兩個孫。」現時翟婆婆生活起居,洗腎,水電花費均由大仔獨力承擔。大仔說:「我估唔到我細佬會做得咁絕,拎就拎,你都留返最後一筆錢佢養老都得。」




其後《東張西望》攝製隊與翟婆婆、大仔一同到訪位於私人屋苑的細仔家中。登門時細仔老婆(即翟婆婆兒媳)也有招呼他們,但當大仔提及錢銀時,細仔老婆即面色大變,還趕掟咪趕了《東張西望》攝製隊出門,之後更企圖將翟婆婆推出門口。《東張西望》在門外也聽細仔老婆大聲說:「你誣衊我」、「你話自己有一千萬都得,係咪?」還表示他們是亂闖私人住宅。


















似係見阿媽年紀大,先下手爲強!費事將來同大哥分阿媽d錢了

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時娛樂/863620/東張西望-80歲婆婆450萬身家疑被細仔取走-戶口剩-921生活悲涼



個婆婆自己攞黎。不值得可憐。聯名戶口,她的細仔當然可以用全部的錢。

根本是她偏心,想把全部錢,給細仔。

她真對不起大仔。

這事播出來都好。給這些偏心父母,一個敎訓。和一些愚孝的子女,一個警覺。

説真,假如我是大仔。我便不理這婆婆。由政府,社福照顧算了。反正他根本,沒有能力。散了自己個家。鬼可憐。



香港真好,有四百幾萬仲可住公屋 


利益面前, 人性醜陋表露無遺.


[隱藏]
原來聯名戶口,可以指示到期轉入自已戶口,很多人學到野了!咁聯名有何用?


麥原來聯名戶口唔係要兩人一起簽名先拎度錢架?!


聯名戶口 原來可以私底下改轉帳嫁
又唔洗2個人同意 咁無保障



聯名意義係邊度...?


自已偏心做成


[隱藏]
人性醜惡


兩人開聯名戶口時
銀行會問以下情況
1. 兩人同時簽名才能提款
2. 其一簽名即可提款
戶口持有人是能選擇的



親生仔不如近身錢未到最後一口氣千祈唔好同仔女聯名…一係就早d分產留返份比自己生活


引用:
原帖由 大腳傳中 於 2023-2-4 13:55 發表
聯名意義係邊度...?
銀行會問係咪可以兩人中其一人已可處理戶口亦話要兩人一同簽署才能拎戶口d錢架



引用:
原帖由 大腳傳中 於 2023-2-4 13:55 發表
聯名意義係邊度...?
意義就係可以聯名



[隱藏]
人哋家事報警處理就係咁簡單啫, 佢老母護子仲有咩好講


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]