• 瀏覽: 24,287
  • 回覆: 256
  • 分享: 4
+5
【本報綜合報道】美國國會及行政當局中國委員會(CECC)多名跨黨派議員宣布提名被控違反《港區國安法》的香港壹傳媒黎智英及天主教榮休主教陳日君等6名港人,競逐今年的諾貝爾和平獎,指他們捍衞香港自治、人權及法治..........


新聞來源連結:
https://orientaldaily.on.cc/content/要聞港聞/odn-20230204-0204_00176_209/黎智英被提名諾貝爾和平獎

以前黃之鋒、李卓人等都曾被提名諾貝爾和平獎,但全都鎩羽而歸、無功而回,現在「老大哥」黎智英被提名,不知能否「破天荒」?



人唔笑狗都吠.


為主子做野,比番個安慰獎佢咋?


真係天大笑話


[隱藏]
黎智英實至名歸。由蘋果日報創刋以被黑勢力封殺而動員立法會議員李柱銘譴責黑社會,到2019黃色革命。令人看清楚美國真面目,暴徒和英雄如何定義美國說了算。美麗風景可是天意。

當全人類都知道顏色革命是如何練成,有自主權的國家知道如何消滅內奸傀儡,世界離和平越嚟越近了。



諾具爾 都話,有冇搞錯,
呢D獎,用嚟美化 罪惡,

美國 就係 恐怖分子,
有美國邊會有 和平



諾貝爾和平獎是專門為入獄的大漢奸而設...幾咁有代表性!!!


應該頒個漢奸獎先啱


黎智英被提名諾貝爾和平獎

敗登 : 身為牠的老尾主人,一要會"救"牠嘅.........



[隱藏]
所以有時中國政府真係唔抵幫!你老美專係玩呢啲小動作,中國咪提名斯諾登、阿桑奇呢啲人囉!唔好鍋鍋俾人打都唔還手先得架!


唔怪之得咁多狗肯做漢奸啦


宜家已經無人care 個和平獎.


曱甴之光


引用:
原帖由 banjo. 於 2023-2-4 08:02 發表
人唔笑狗都吠.
唔意外,西人最鐘意頒奬畀漢奸,艾尾尾如是、流趬波如是、仲有特賴李阿媽😂🤣😂🤣🤷‍♂️

19做得最好非fail泥莫屬



[隱藏]
幾好 坐多啲


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]