• 瀏覽: 32,919
  • 回覆: 201
  • 追帖: 1
  • 分享: 3
+7
名27歲香港女子去年4月以「BNO簽證」移居英國後,面對沉重生活壓力,去年11月自殺身亡。事件令人關注到移民在英國面對的困境,事實是移民在當地生活確存在不少困難,除了近期因通脹高企令生活負擔百上加斤外,不少移民均訴說在租住房屋上遭受歧視,令他們感到難受,也有英國媒體指出,移民在英國獲取醫療服務也面臨許多障礙.........


新聞來源連結:
https://www.wenweipo.com/a/202301/28/AP63d476e1e4b053580de2fdb9.html

所謂「無限量支持香港爭取人權自由」只不過笑話一句,政治最終都只看兩個字——利益。



低技能也是人,英國不能置之不理

勿回港



唔係丫化? 果D曱甴全部係乜師物師黎喎.


譴責英國官員抵䛼香港磚才🤣


[隱藏]
BNOer咁都叫低技術移民,佢哋都係「磚家」及「磚才」


將d 低技術黃人,送去盧旺達😂


曱甴千祈唔好番香港


假新聞,英國不知幾好。


BNO黃畜, 呢單嘢點睇?


[隱藏]
借口.........!!


好聽說法是低技術..........內心想說.........是不要窮人.......即使你有技術都唔要....!!
如果真的信是要技術人員.........你們就會跌落陷阱.........英國最不缺是技術人員....!!
問題是技術人員工資追不上生活..........才會出現大量空缺......!!


唔好人講你就信..........英國要的是富豪........不是有技術的死窮鬼.....!!



引用:
原帖由 banjo. 於 2023-1-29 12:58 發表
BNO黃畜, 呢單嘢點睇?
他們解讀為.........不是指BNO黃............因為他們不是移民........是難民.....!!
簡單來說........他們不認為英國會改變BNO的政策....!!



內政大臣又出黎放口風,又要秀返之前張圖贈興一下🤣😂🤣😂🤷‍♂️





好彩唔係指足球⋯又中要害


BNOer係負責監察政府同投票選首相!依家無投票權點有貢獻?大臣又唔係選舉出黎,有咩資格出聲?


[隱藏]
支持完民主的避孕套真係污穢不堪; 低技術避孕套英犬掉都掉不切了!


主題標籤 #移民
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]