• 瀏覽: 37,587
  • 回覆: 203
  • 分享: 46
+2

本港騙案頻生,連專業人士都誤墮陷阱。一名會計師誤中網戀投資騙案,損失大約2700萬元,警方正追查騙徒和巨款的下落。

案件發生於去年5月,一名54歲會計師透過Instagram認識一名男子,其後雙方在Line聊天並發展成網上戀人關係。對方取得女事主信任後,游說在欺詐網站__https://trader.cangvfx.com__建立投資外幣賬戶。

女事主不虞有詐,於去年7月至10月期間,按對方指示分開47次,轉賬大約港幣1000萬港元到騙徒的戶口,聲稱為她的投資賬戶充值。其後女事主聯絡該欺詐網站,要求提取投資賬戶內金錢時,被職員要求匯款作為行政費。受害人遵守指示,於去年10月中至今年1月期間,分開50次轉賬1700萬港至至騙徒的戶口。

消息指,首1000萬元是女事主的積蓄及加按自住物業所得的款項,而其後1700萬元,則是向朋友及財務公司借貸得來。女事主懷疑受騙,於是在今年1月報警求助,但騙徒已經失去聯絡。



鄉講已經變成騙子港,比人百萬千萬咁呃,水魚太多吸引更多騙子專才

新聞來源連結:
https://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/2400020/即時-港聞-女會計師誤墮網戀投資陷阱-痛失2700萬元



🥜者清🗨( ̄Д ̄)y🚭
明明貪心又話網戀, 唔好貶低網戀好喎.


一聽到是外國專才, 3個口都已經濕哂, 濕到連果腦都是水, 點會唔中招, 正如我地真香港人同1450, 一聽到是鬼話, 就立即跟隨宗旨做人, - 不要問, 只要信




香港儍仔多到騙子唔夠用



[隱藏]
豬甘春


所以話,通常d女人話唔拍拖,唔結婚,到老來多數都心靈空虛,寂寞難耐,一俾d男人花言巧語幾句,就戀愛腦上身,咩都俾晒佢。


引用:
原帖由 無名氏X 於 2023-1-18 23:47 發表
所以話,通常d女人話唔拍拖,唔結婚,到老來多數都心靈空虛,寂寞難耐,一俾d男人花言巧語幾句,就戀愛腦上身,咩都俾晒佢。
咪傻啦!
唔好浪費時間呃港女啦!
冇用㗎!



騙子跟傻佬/婆是一對對的,缺一不可


咁易俾人呃,點做會計師? 


[隱藏]
引用:
原帖由 真.自稱的天才 於 2023-1-18 23:50 發表

咪傻啦!
唔好浪費時間呃港女啦!
冇用㗎!
其實通常聰明的人都會"小人之心度君子之腹", 所以最容易被欺騙的人就是佢自己.



唉   身為會計師連自己d錢都睇吾實


會計師都中招, 她一定是與世隔絕沉醉於會計數字當中, 從來不睇新聞的...


呢二千幾萬都十分有問題


蠢過隻🐷


[隱藏]
都係例牌啦:戶口啲錢幾時出現??嚟自邊度??有序漸次出現定一筆過??筆錢被騙前幾多日出現??係唔係NGO僱員??


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]