• 瀏覽: 1,449
  • 回覆: 2
+5

香港不少茶餐廳都會因應當日食材推出是日推介,當中有不少都會使用手寫餐牌,日前一位網民就在Facebook分享了一張茶餐廳手寫餐牌,其字體風格引起網民熱烈討論,有網民認為「好有藝術感」,有網民則認為「真係睇死人啦啲字」,大家也來猜猜餐牌寫什麼吧!
茶餐廳手寫餐牌風格獨特、睇到食客頭暈 該名網民在「香港茶餐廳及美食關注組」發文,貼文只簡單寫上一句「可能有人會睇到開打MMA」,只見附圖是一張掛牆的手寫餐牌,上面由A到L總共有12個餐項選擇,每個選項的字體都非常特別,工整得來又帶點藝術感,橫豎撇捺縱橫交錯,字體大得來又非常幼身,就像長長的蜘蛛腳,某些筆畫更與另一選項重疊,填滿整個空間,驟眼看真的讓人眼花繚亂!

一位網民就在Facebook分享了一張茶餐廳手寫餐牌,其字體風格引起網民熱烈討論(圖片來源:Facebook@香港茶餐廳及美食關注組)
以下就為大家公開答案,大家看出多少個呢?
A. 木盆胡椒朱(豬)肚雞窩
B. 瑤柱金菇扒豆苗
C. 土魷肉餅拼鳳爪
D. 回味酉(醬)爆大腸雞煲
E. 無骨蔥油雞 (半只不包餐)
F. 酉(醬)爆雲耳翠肉瓜朱(豬)頸肉
G. 酉(醬)皇牛柳粒四季豆
H. 蜜桃脆皮咕嚕肉
I. XO酉(醬)西蘭花炒班塊
J. 豉汁蒸倉魚
K. 豉汁蒸雙(雙)黃花
L. 清蒸龍躉仔
網民反應兩極:好有藝術感vs最憎懶係型
貼文一出,即引來大批網民討論,有不少網民都認為字體非常有藝術感:「簡直係藝術品」、「好靚好整齊呀手字」、「字體好有個人風格」、「高手在民間!」、「寫到好似幅畫咁,靚」,甚至有網民大讚「好L型!被茶餐廳耽誤的書法家」,直言「好想搵佢寫返幅字畫」。


但同時也有網民不欣賞這種字體,指「 睇到燥」、「見到呢啲餐牌我應該唔會走入去食,睇死人啲字」「最X憎呢D,懶係有特色!」、「見到咁嘅餐牌,都唔會入去食啦」、也有人認真指出「文字係要嚟溝通嘅」,這樣「寫到咁,睇果個好辛苦!」、「落單又頭痛, 寫單又頭痛」,更指打工仔去吃的話「睇完餐牌,冇時間食」。
網民齊玩估字遊戲:被茶記耽誤的書法家
在欣賞與反感的同時,也有網民以藝術與實用性去分析,指「留白重要性/隻隻字塞到滿晒位/寫到線條再靚都再工整都好難閱讀」、「手字靚唔靚就各花入各眼/但唔實用就肯定」、「藝術字體興現實之應用,的反面教材」,不過也有網民指「其實細心啲睇又真係睇得明」
 

隔天有網民再到該餐廳吃飯,發現已換上另一師傅的手寫餐牌(圖片來源:Facebook@香港茶餐廳及美食關注組)
真係高手在民間!! 被茶餐廳耽誤咗嘅藝術家!M+博物館應該收藏!!  

https://www.weekendhk.com/dining/茶餐廳-手寫-餐牌-藝術-ww10-1447579/6/



問題係佢係食肆,首要係要啲客睇得明落到單先! 太藝術個個客都要花幾個字先睇得明,會唔會有反效過?


睇到眼花繚亂


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]