• 瀏覽: 1,357
  • 回覆: 3
港大兒童及青少年科名譽臨床副教授關日華表示,近日確診新冠病毒入院的重症個案集中3歲以下幼童,但現時6個月至3歲的幼童接種率只有24%,即使加上曾受感染康復的幼童,估計這群組仍有一半人無接觸過新冠病毒。 關日華說,接種新冠疫苗需要大約兩星期產生抗體,呼籲通關後與年幼子女到內地的家長,盡快帶他們打針。



盡快接種疫苗才可確保身體健康

新聞來源連結:

https://hk.news.yahoo.com/關日華稱仍有 ... 快打疫苗-042714250.html



全世界所有國家地區數據都顯示,
一針未打嘅幼兒組,死亡率最低/或與少年組差不多,
冇打針幼兒組死亡率遠低於打左N針嘅壯年組!
藥廠、磚家、官員對此現象隻字不提!!!😡😡



唔防感染冇人打架,嘥鳩氣啦。
唔係你話防重症(但不防後遺症)人哋就要受架嘛。
唔防感染效果就係差,所以而家死得最多人就係打咗三針以上嗰啲。
政府之前帶頭谷一的唔防感染嘅疫苗,變相鼓勵藥廠偷懶,唔去好好研發新疫苗,攞一啲過時冇用嘅產品出嚟欺騙政府同市民!
與其嘥咁多公帑買呢啲垃圾針,不如攞去做研究經費研究一啲更加有效嘅疫苗同藥物啦。



引用:
原帖由 seriouslyhansom 於 2023-1-7 14:08 發表
全世界所有國家地區數據都顯示,
一針未打嘅幼兒組,死亡率最低/或與少年組差不多,
冇打針幼兒組死亡率遠低於打左N針嘅壯年組!
藥廠、磚家、官員對此現象隻字不提!!!😡😡
呢樣專家都唔會講。

科學家認為mRNA疫苗透過抑制I型干擾素及其級聯反應,破壞天然免疫能力,可引致激活潛伏感染、削弱防止新感染等一系列後果。此外,疫苗有機會令防止及偵測細胞內由基因導致惡性改變的系統失調,同時引起細胞吸收刺突糖蛋白,從而製造攜帶高水平刺突糖蛋白的外泌體,造成潛在嚴重炎症後果。

原文網址:美麻省理工研究指 mRNA新冠疫苗或破壞天然免疫力 | on.cc東網 | 港澳 https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news ... 0903_00822_001.html



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]