• 瀏覽: 42,608
  • 回覆: 19


01月05日(四) 22:44

為防止新冠疫情再次來襲,歐洲多地陸續宣布針對來自內地旅客入境防疫限制措施。其中德國衛生部長勞特巴赫周四(4日)證實,來自內地旅客抵境時須接受至少一次檢測。

勞特巴赫稱,德國除要求來自內地旅客接受檢測,藉此證實是否帶有變種新冠病毒之餘,也會隨機抽驗其他旅客。

此外,比利時及瑞典同時要求來自內地旅客,須出示檢測無染疫證明。
=====================================================

又多三個國家。其實歐盟國之間人口自由流動,只要有成員國唔跟隊行動,其他國家點做都變得意義不大。

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/cnnews/20230105/bkn-20230105224438530-0105_00952_001.html



歐美成日鬧中國封閉政策,一開放你地又驚驚,真矛盾


停針先防到疫架

越打越爆疫~~~



如果他們沒有病毒在本地,這個無可厚非,但他們已爆到七彩! 就真係...!


[隱藏]
支持大陸反制


大陸明明只得幾千宗


應該立刻禁止外國人入境


無理由比佢地踩到上面都唔反擊



收緊都沒有用,本身當地繼續有Covid肺炎爆發


中國旅客明知就是播毒機器,其他國家絕對有責任嚴防入境中國人帶有病毒,免得自己國民受害


沒有中國旅客, 你德州人一早餓死了


激到班井底五毛生蝦咁跳


[隱藏]
班鄉下佬、鄉下婆成日以為自己高人一等,全世界都會當佢地上賓招待


德國總理剛訪問大陸
咁快又反枱



引用:
原帖由 Alcohol618 於 2023-1-7 21:50 發表
支持大陸反制


大陸明明只得幾千宗


應該立刻禁止外國人入境


無理由比佢地踩到上面都唔反擊
幸好中國疫情已經接近完結。



比d心機反中啦,錢就會流向親中國家


引用:
原帖由 hfceddie 於 2023-1-5 11:59 發表


01月05日(四) 22:44

為防止新冠疫情再次來襲,歐洲多地陸續宣布針對來自內地旅客入境防疫限制措施。其中德國衛生部長勞特巴赫周四(4日)證實 ...
  大陸最嗱手就係唔去你哋嘅國家度玩,到時睇住其他唔防大陸䢟客嘅國家比大量揸住幾十萬嘅人湧入就會即刻改變政策噃。 



[隱藏]
人地辛辛苦苦經歷三年先至由個谷底爬返上黎,你大陸又想累多人地一次?真係佛都有火啦!


你要去播毒就唔該去亞非拉兄弟邦,果度大把人歡迎你!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]