• 瀏覽: 6,269
  • 回覆: 31
  • 分享: 1
+2
小圈子選舉產生嘅阿仨首相好快就會落台  



英國首相辛偉誠(Rishi Sunak)1月4日發表新年講話,闡述2023年施政目標。他提出五大承諾,範疇涉及經濟、醫療及非法移民等。

天空新聞(Sky News)報道,辛偉誠在倫敦東部斯特拉特福(Stratford)談及新一年施政優先事項,稱希望提出五個安心承諾,以及為下一代建立更好未來的五個基礎。

辛偉誠表示,目標在今年內將通脹減半,減輕生活成本負擔,為民眾提供經濟安全。他指政府會推動經濟發展,在全國創造更高薪職位及就業機會。

他認為當局會確保國債減少,同時保障公共服務的未來。另外政府定下縮短英國國民保健服務(NHS)的等候名單目標,令民眾可以更及時獲得照料。

英國近年面對非法移民問題,辛偉誠表明,政府會立法阻截偷渡船,確保迅速遣返這些非法移民。

辛偉誠強調,政府致力為國民施政,重申不會含糊或耍花招,強調會以行動重建大家對政治的信任。

原文網址: 英揆辛偉誠新年講話 承諾改善經濟及舒緩醫院壓力 | 香港01 https://www.hk01.com/article/853848?utm_source=01articlecopy&utm_medium=referral

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/853848/英揆辛偉誠新年講話-承諾改善經濟及舒緩醫院壓力



workable 


黑炭頭9吹最L叻.


點改善


[隱藏]
結果唔重要,最緊要係而家頂住先,至於點樣可以做到都唔重要,因為到而家呢條阿差都唔知點做,最緊要都係日日chinachina轉移視線


9up當秘笈


引用:
原帖由 半夏善良的黑頭 於 2023-1-5 09:00 發表
點改善
除了揾中國救到外,冇其他國可幫佢達到目標


但英國救唔過,下任首相出現,又反骨!

所以中國唔好再去理英救英了,被揾笨太多次了!



係咪介紹班流浪漢去做金融業去改善經濟?平價必理痛比英民食,等班英民可以安心在家休養,從而舒緩醫院壓力呀?
空頭支票 就係咁容易寫架喇,好似拜登果萬億基建,都唔知「漫」咗去邊呢!



依條差仔近排一頭煙,都冇時間講China


[隱藏]
向印度睇齊


講就梗係好聽,做到先講啦


西方領袖執政承諾 囗爽爽當食生菜...聽住先🤭


當日我就講 保守黨咁快踢走特拉斯真係做錯左
明眼都睇到英國經濟一定有鑊氣
架空佢 將D不受歡迎但又真係可以救英國經濟既政策
係佢任內實行
等佢吸到D怨氣7788
成果快將出現之前
先至換人摘桃子
呢個先至係最好既做法



擺工浪潮一浪接一浪,火燒後欄!阿差仔仲有心情講施政?有時間去教堂祈禱,望暖冬持續,學美國爆過寒流,夏天未到,就收皮!


[隱藏]
唔好9吹啦,d人仲罷緊工啊


主題標籤 #移民
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]