• 瀏覽: 53,895
  • 回覆: 359
  • 分享: 3
+7
你老美早估到佢咁低莊誣衊中國 ! 老美自己登唔到月又出口術阻止中國 !

   



美國政治新聞網站Politico周日(1日)刊登美國太空總署(NASA)署長納爾森訪問,他指美中正處於太空競賽,又將中國在南海的軍事擴張,與探月計劃相提並論,指中國可能會霸佔月面資源最豐富的地區,甚至阻止美國進入。


曾擔任太空人及佛羅里達州聯邦參議員的納爾森指,在月球的競賽將愈來愈激烈,如果中國首先派人成功登月,可能會借科學研究之名,將月面資源最豐富的地區封鎖。他以中方在南海有主權爭議的島礁建立軍事基地為例,指如懷疑中方不會在月球這樣做,只要看看南沙群島的做法就會知道。


今次已非納爾森首次提出這論調。此前,中國外交部發言人趙立堅曾指出,美國渲染「中國太空威脅論」實質是為美方自身發展軍力、謀求稱霸太空製造藉口,也是美方固守冷戰思維、轉嫁自身責任的又一表現。



原文網址:NASA署長警告中國或獨佔月面 如南海軍事擴張 | on.cc東網 | 國際 https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/intn ... 0103_00992_001.html

新聞來源連結:

https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/intn ... 0103_00992_001.html

[ 本帖最後由 supremeabc 於 2023-1-3 09:23 編輯 ]



中國建月球基地歡迎陰尾以外所有國家


上面有大量外星人


美國班太空佬又借機作嘢去找國會挖銀。


[隱藏]
月球表面一向自由航行,只係某國自己冇本事去


中國已知老美登月做假
唔講好比面



引用:
原帖由 口中水皮的天才 於 2023-1-3 09:27 發表
上面有大量外星人
自古月球已經有中國人生活,嫦娥第一個登月。所以月球屬於中國不為過。



NASA署長話如果中國首先派人成功登月,
可能會借科學研究之名,
將月面資源最豐富的地區封鎖.




乜最先登月唔係美國人咩?
佢係咪洩漏咗美國國家機密?



多乜餘啦,佢老美可以制裁中國,限制中國輸入月球資源,仲可以告上「海牙法庭」,又可以迫使中國退出聯合國,種種手段打壓,邊很使驚中國會獨佔月球呢?


況且,佢老美都已經上過月球架啦,只要快過中國霸佔月球,派出十幾支宇宙艦隊,根本就唔使驚,除非佢老美冇本事啦!



[隱藏]
NASA 怕乜啫,聽日咪登月霸位囉。五十年前你哋已經登月,再次登月簡直是小菜一碟。


…如果中國『首先』派人成功登月,可能會借科學研究之名,將月面資源最豐富的地區封鎖…


美國唔係話50年前已成功派人登月咩?🤔



唔光係原居民,常俄好耐之前已移民月球


引用:
原帖由 supremeabc 於 2023-1-3 09:21 發表
你老美早估到佢咁低莊誣衊中國 ! 老美自己登唔到月又出口術阻止中國 !

   



美國政治新聞網站Po ...
連NASA都覺得,美國無力登月?



即係話美國承認冇能力同中國爭霸月球啦!


[隱藏]
署長快D叫金馬倫大導演開機喇!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]