• 瀏覽: 4,494
  • 回覆: 23
俄羅斯在除夕向烏克蘭發動導彈攻擊。烏克蘭首都基輔市長說,空襲導致市內至少1人死亡,20人受傷,傷者包括一名日本記者,他已送院治理。 這是俄軍三天內第二輪導彈攻擊,基輔一間酒店和一座住宅樓宇嚴重受損。法新社記者說,當地下午,聽到市內大約10下爆炸巨響。 南部城市尼古拉耶夫亦報告遇襲,地方官員說,有6人...



烏龜真係喊都無謂,小丑司機死撐唔和談,普京唯有日日送導彈俾佢嘆,炸到佢投降為止 😷

新聞來源連結:
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1682103-20230101.htm?spTabChangeable=0



RTHK  俄羅斯在除夕向烏克蘭發動導彈攻擊。烏克蘭首都基輔市長說,空襲導致市內至少1人死亡,20人受傷,傷者包括一名日本記者,他已送院治理。

這是俄軍三天內第二輪導彈攻擊,基輔一間酒店和一座住宅樓宇嚴重受損。法新社記者說,當地下午,聽到市內大約10下爆炸巨響。

南部城市尼古拉耶夫亦報告遇襲,地方官員說,有6人受傷。

西部地區赫梅利尼茨基首長說,至少7人在襲擊中受傷。 赫梅利尼茨基市部分地區停電。總統顧問說,南部城市扎波羅熱亦遇襲,住宅樓宇受損。

烏克蘭軍方說,俄羅斯發射大約20枚巡航導彈攻擊烏方目標,其中12枚被擊落。

能源部長說,襲擊對國家電力系統沒有造成嚴重損毀。

總統澤連斯基在視像講話中提到,俄羅斯亦曾經在復活節和聖誕節發動攻擊,指俄羅斯與魔鬼為,又表示,不會原諒恐怖主義國家,下令和執行襲擊的人不會得到赦免。

烏克蘭外長庫列巴指普京是戰犯,以殺人來慶祝新年,又呼籲剝奪俄羅斯在聯合國安理會的常任理事國席位。



幾個月前又話俄軍得三日糧食?


愛國姐,過左期嗎?🤭


[隱藏]
只係死咗一件, 證明俄國啲導彈, 好有良心.


選了美國代理人做自己地方既腫桶,丟錢又係丟命,且無晒未來,跟自盡無異。


今時今日仲做緊偽烏克蘭國國民嘅就係法西斯,全部都應該落地獄,仲有良知嘅應該遷入真正祖國俄羅斯嘅新四州


元旦無休。


傷者有冇大肚婆,小孩同妓者,次次都係咁,啲衰兵一個都冇傷。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
點解唔叫民主台灣幫?


要佢為恐襲入俄四州付出代價
唔知 @hfceddie 對侵略者搞成咁點睇!?



知道你們烏仔無錢放煙花,俄軍特地為你送上百幾支煙火🤣😂🤣😂得一個烏仔走得太近睇被波及到真不幸


之前話俄佬冇晒導彈,而家咪俾你知道,俄佬多唔多貨,你話冇,我咪射多啲俾你睇下


[隱藏]
烏克蘭幾時先肯和談


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]