• 瀏覽: 1,664
  • 回覆: 6

南韓政府今(23)日表示,將逐步調整室內強制佩戴口罩的規定,從「強制要求」鬆綁為「建議」,近日將進一步宣布調整的具體日期,並宣布開放室內脫罩的4項條件,只要符合其中2項,會撤銷室內口罩令。室內口罩令是南韓最後一項仍再實施的新冠防疫措施。

《韓聯社》報導,總理韓德洙23日在新冠疫情中央災難安全對策本部會議上表示,如果滿足以下4項條件中的其中2項(含)以上,將討論進行第一階段解除時間,條件包括確診數穩定、重症及死亡病例減少、醫療量能穩定、高危險群獲得免疫力。但是,醫院、社區中心和醫療照護院所等場合例外。


香港繼續付出最高代價去對抗一隻比流感更弱的垃圾病毒

新聞來源連結:
https://hd.stheadline.com/news/realtime/wo/2394525/即時-國際-南韓室內口罩令將從強制改為建議-若符合條件將撤銷



香港政府學野啦;有危險, 公衆自己會帶, 唔洗【口罩令】既~


咪係,好多腥趕仁已經預左會帶一世,你有無口罩令都會帶一世,最好BB一出世就有口罩喺個閪跣埋出嚟


一衆病君將口罩合理化,說戴口罩後病都少在,卻忘了原是自已抵抗力低下。

有因就有果,優勝劣敗,自然淘汰。

[ 本帖最後由 ryderdralpha 於 2022-12-24 18:17 編輯 ]



[隱藏]
香港呢班口罩能樣,自私自利。
自己生定左就算9數,但未發育既兒童點算? BB點解一定唔可以帶口罩?發育健全vs 防疫,咁能大個人都無能腦。以為口罩帶一世都冇野,記住呀訓覺都帶能住。



引用:
原帖由 ryderdralpha 於 2022-12-24 16:12 發表
一衆病君將口罩合理化,說戴口罩後病都少在,卻忘了原是自已抵抗力低下。有因就就果,優勝劣敗,自然淘汰。
今日Pet Lo係咁推崇口罩之功效~



口罩專門店就要開始收皮


主題標籤 #口罩 #確診
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]