• 瀏覽: 2,188
  • 回覆: 4
+4
德國總統又話好支持台灣嘅
點解宜家又要跪住奶共呢?


日講夜講「天下圍中」嗰班老友睇清楚啦
係「天下圍中旁住中國搵大錢」呀




央視新聞報道,中國國家主席習近平12月20日晚應約同德國總統施泰因邁爾(Frank-Walter Steinmeier)通電話,他談到中方支持歐盟戰略自主,希望歐方堅持中歐互為戰略夥伴的基本定位。

報道指,習近平就下階段中德關係發展提出三點意見,首先是雙方應堅持正確的基本認知,中德始終是對話的夥伴、發展的夥伴、合作的夥伴、應對全球挑戰的夥伴。




圖為2022年2月13日,在德國柏林舉行的德國聯邦會議期間,再次當選的德國總統施泰因邁爾向選舉團揮手致意。(AP)
第二是中德合作務實開放,這是雙方關係應該堅持的最重要特色,過去50年中德貿易額增長了870倍,雙方應該珍惜來之不易的合作成果。
第三是引領中歐關係健康穩定發展,這是中德雙方應該共同努力的方向,中方支持歐盟戰略自主,希望歐方堅持中歐互為戰略夥伴的基本定位,堅持相互尊重、相互包容、務實合作、互利共贏,堅持中歐關係不針對、不依附、也不受制於第三方。






原文網址: 習近平與德國總統通話 對中德關係發展提出三點意見 | 香港01 https://www.hk01.com/article/849190?utm_source=01articlecopy&utm_medium=referral

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/849190/習近平與德國總統施泰因邁爾通話

[ 本帖最後由 飛天盒仔 於 2022-12-21 06:30 編輯 ]



應約?  即係德國總統好想同習近平通話啦,唔知佢有無先問准佢既主子美國呢? 小心美國小氣,又炸多次北溪呀。


而家咪互惠互利囉


老實講,跟美國狗搵食一啲著數都無,狗糧要自己出仲要倒貼,比人炸完油管唔敢出聲,而家仲要食埋你歐豬產業,歐洲國內已經出現好大反彈,再跟落去真係做千古罪人咩


[隱藏]
引用:
原帖由 CHORYAT 於 2022-12-21 06:51 發表
老實講,跟美國狗搵食一啲著數都無,狗糧要自己出仲要倒貼,比人炸完油管唔敢出聲,而家仲要食埋你歐豬產業,歐洲國內已經出現好大反彈,再跟落去真係做千古罪人咩
手足係要嚟咁用



主題標籤 #習近平
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]