• 瀏覽: 5,005
  • 回覆: 15
日本《每日新聞》周日(18日)公布最新民調顯示,首相岸田文雄內閣支持率跌至25%,較上月調查急跌6個百分點,創執政以來新...



這些所謂的支持度從來都不可盡信,不過日本首相像走馬燈般經常轉換又的確是事實,看來岸田的任期,未必能夠長久。

新聞來源連結:

https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/intn ... 1218_00992_001.html



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
日日猜拿猜拿就得喇


呢條傻佬要加稅去買美國武器,根本就係推日本去死,睇下幾時落台啦


[隱藏]
比拜登還低呢!
不過呢,都還可以繼續做,吹得佢脹咩?最多咪下次用選票去懲罰佢囉!



自民黨老鬼排住隊上


好一隻日種美國秋田犬岸田, 所有政令只能聽從老美指示而為之, 這應有什麼支持率好說呢?


"勿謂言之不預"爛泥扶不上牆!日本政黨真係瘀血深入骨髓,甘心做美國契弟。日本只有幫美國做打手,利益就歸契哥!日本幫大佬行得太前,已經冇彎轉,北方四島唔駛談,俄羅斯石油冇供應,大麥,小麥冇入口,日圓跌到20年前既低位,無條件加息,就算急開旅遊救經濟都係等衰退!而家明白點解有啲地方會做美國既附庸國!原因就係只要出動網絡打手,散播偽民主口號攞選票,選民被蒙騙下,就有機會做領導人?做實事就唔駛預佢哋,目的搵夠錢進貢俾美爹同集團就可以繼續為非作歹!附庸國既國民真可悲!國家恥辱。


垃圾首相


[隱藏]
因為架仔國無一人一票真普選? 快手叫手足過來幫忙光復架國, 一人一票真普選啦.


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
日本自民黨獨大
其它政黨都係廢



佢地俾類似鍾氏民調刻意唱衰姐, 其實民望好高的


首相支持度跌至百分之廿五,可能要下台及提早大選。


[隱藏]
到咗選舉又會升返少少
可唔可以贏得下次大選
都係睇埋到時反黨嘅支持率



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]