• 瀏覽: 5,891
  • 回覆: 33
+2
咁多民主價值又有皇帝照住都要罷工?
首相辛偉誠表示當局正研究立法,減低罷工對公眾的影響。

係咪遮係用法律去打擊人民嘅民主自由人權呀?

我老友 Eddie 話大三罷係英國係唔啱因為會阻住佢返工囉


【Now新聞台】英國工會宣布,在聖誕節至除夕期間於多個主要機場罷工。首相辛偉誠表示當局正研究立法,減低罷工對公眾的影響。

工會表示,由於當局在早前的談判中拒絕工會提出加薪百分之2的要求,決定在本月23日至31日發動罷工,約有二千至三千名邊檢人員參與,受影響機場包括全球最繁忙的倫敦希思羅機場,以及英國客流量第二大的蓋特威克機場,而伯明翰及曼徹斯特等多個主要機場的邊檢人員亦會參與,預計有超過一萬班航班及二百萬名旅客受影響。

工會強調,發動罷工是別無選擇,又警告若當局不回應訴求,會將工業行動升級。

除了機場,英國鐵路工人及醫護等多個行業,亦因為不滿薪金增幅追不上通脹水平,將於聖誕節期間罷工。

當局表示,會調派資源和人手應對。首相辛偉誠表示,會研究訂立新法例,減低罷工對公眾造成的影響。

新聞來源連結:
https://news.now.com/home/international/player?newsId=500124&home=1

[ 本帖最後由 飛天盒仔 於 2022-12-8 09:32 編輯 ]



again 


好似打住隊去罷工咁
亮麗風景線



在香港係冇可能發生,因為邊境人員即係入境處人員,入境處係紀律部隊,紀律部隊係唔可以罷工,罷工係犯法。


[隱藏]
罷工潮四處開花, 英犬你都有今日了


支持英國大三罷!Eddie要記住去聲援。


提示: 違規內容已被屏蔽
點解唔公投決定薪酬


支持。


[隱藏]
英國公務員都罷工


幾十年來英國工會,經常把供屢見不爽。


聖誕節期間限定 


肛復英國,時代曱命!


唔好計劃要落實


[隱藏]
你又罷,佢又罷,英國佬可以全部唔使做,在家休息,過一個悠遊聖誕

政府有需要停擺嚟配合一下

[ 本帖最後由 ansonkpl 於 2022-12-8 11:30 編輯 ]



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]