• 瀏覽: 38,507
  • 回覆: 222
  • 追帖: 3
  • 分享: 7
+2


全球航空業在新型肺炎疫情肆虐3年後,逐漸踏上「復常之路」,不過國泰空中服務員工會批評,在航空業復甦之際員工待遇卻每況愈下,人手和外站休息時間大幅減少。工會今日(6日)召開緊急員工大會,討論薪酬待遇事宜,最終會員以大比數通過,授權工會進行任何下一步行動。

工會日前曾向國泰行政總裁鄧建榮發公開信,表達今次訴求,惟一直未獲公司回應,直至今日在員工大會期間,工會代表始收到電郵回覆。工會主席張鑑源表示,國泰之前有改善過更表,惟一、兩個月後便會出現同樣問題,冀能夠與公司討論一個較長遠的方案,真正解決編更混亂問題。

員工整月即日來回 未能獲得外站津貼

據國泰今年10月的招聘會,初級機艙服務員每月底薪為9,100元。工會副主席(外務)蕭詠恩稱,有同事整個月都是負責即日來回的航班,完全無法獲得任何外站津貼,又稱國泰上月宣布的加薪3.3%,對底薪9,100元的同事而言只是加300元。她坦言,現時並沒有「好貪心咁要求好多」,只是希望得到應有、足夠的休息時間,以及較底薪多一點的外站津貼。
蕭詠恩又說,現時未有確實工業行動方案或時間表,但不排除在聖誕節、新年或農曆新年期間,作出進一步行動,工會將十分周詳地考慮下一步行動,形容罷工是逼不得已的最後方案,惟強調不希望影響任何香港市民寶貴的外遊機會。國泰:已解決下月編更問題

國泰航空回覆本報查詢指,在重建網絡期間必須作出一些暫時的編更安排,其中大部分備受關注的事項,已在下個月的更表得以解決,強調航班服務會如常運作。國泰又說,一直有與機艙服務員直接溝通,並曾多次與空中服務員工會舉行會談。

國泰班員工到底受左幾多屈辱~~先會做呢個決定~

新聞來源連結:
https://www.am730.com.hk/本地/國泰工會不滿減外站休息時間-研下一步行動不排除罷工/351505



啱啱開始復常就話想搞擺工?仲要威脅影響市民聖誕外出?


內地人話唔夠野做, 係時候頂上



[ 本帖最後由 逆風的肥牛 於 2022-12-7 09:57 編輯 ]



收返晒國泰既航權,洗牌玩過啦!!呢間柒頭航空公司,越做越衰。


[隱藏]
航空業啱啱先開始有起色 咁快玩罷工?


引用:
原帖由 thanks橋 於 2022-12-7 09:45 發表


全球航空業在 ...
用市民做籌碼去罷工 ..


呢班 PK 唔死都冇 L 用 ..



呢間航空公司,算吧啦。


班仆街養唔熟! 執咗國泰啦


引用:
原帖由 thanks橋 於 2022-12-7 09:45 發表


全球航空業在 ...
資方應妥善處理員工的薪酬問題,讓員工的辛勞有個合理的回報。



[隱藏]
全炒,換過一班


炒晒再請過班,呢班太豬啦


如果月入不足一萬
喺香港又真係生存唔到
我老婆每朝做四個鐘炒散
每星期做五日
都月入六千幾啦


而家全世界嘅航空公司都難做
不過難做都唔可以當員工係奴隸嘅



黃公司,港英產物,,在時光的長河中走到沉淪,,,,,,


引用:
原帖由 愛1c蛋 於 2022-12-7 10:23 發表
班仆街養唔熟! 執咗國泰啦
執咗國泰冇問題
但國泰物嘅問題在於高層
你唔可以將基層嘅人工壓到生存唔到㗎嘛



[隱藏]
今次員工錯唔晒。


主題標籤 #國泰
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]