• 瀏覽: 31,241
  • 回覆: 38
  • 分享: 3
+2
港大醫學院微生物學系與廈門大學和北京萬泰生物共同研發的噴鼻式疫苗,已獲國家藥品監督管理局同意在內地緊急使用。

港大和北京萬泰生物今日(5日)分別公布消息,有份參與研發的港大微生物學系講座教授袁國勇表示,現有肌肉注射疫苗只能在血液產生免疫,包括中和抗體和T細胞反應,而噴鼻式疫苗就可直接阻止病毒進入鼻腔和咽喉黏膜。另





港大醫學院微生物學系與廈門大學和北京萬泰生物共同研發的噴鼻式疫苗,已獲國家藥品監督管理局同意在內地緊急使用。
港大和北京萬泰生物今日(5日)分別公布消息,有份參與研發的港大微生物學系講座教授袁國勇表示,現有肌肉注射疫苗只能在血液產生免疫,包括中和抗體和T細胞反應,而噴鼻式疫苗就可直接阻止病毒進入鼻腔和咽喉黏膜。另一負責研究的港大微生物學系教授陳鴻霖稱,噴鼻式疫苗可供小孩等懼怕打針的群組使用,又稱應為長者和患有基礎疾病等高危群組優先接種。
萬泰未來半年料生產2億劑
港大指,3個階段的臨床研究均顯示,噴鼻式疫苗對Omicron變異病毒株有八成保護效果。港大又透露,萬泰生物預期在未來6個月生產2億劑噴鼻式疫苗,強調在港使用前必須經得特區政府批准。萬泰生物則提到,這款疫苗對Omicron具良好保護效力,對60歲以上人士的保護效用不遜於18至59歲群組。

噴同平時果隻有咩唔同?~~都係要咁樣用~

新聞來源連結:
https://www.am730.com.hk/本地/新冠疫苗-港大研發噴鼻式疫苗-藥監局准在內地緊急使用/351312



希望能有效控制疫情


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
惦唔惦


[隱藏]
怪唔得大陸夠膽停做核酸
原來已經有秘密武器
一隻防感染超過50%嘅合格疫苗,絕對唔係嗰啲乜撚嘢防重症狗屎疫苗。
我哋香港人就最撚慘,等唔到呢啲秘密武器,畀林鄭屈咗去打埋啲狗屎疫苗就全部中曬招,整撚壞個腦,遲早同空氣握手!



咁咪即係市場已經有的 通鼻噴劑 頂~吹到人類大敵⋯⋯
特朗譜3年前;又講中咗是 流感

[ 本帖最後由 Hermas.妹妹 於 2022-12-6 14:21 編輯 ]



加快力度生產


大陸批得仲快過香港


如果有用實在係咁多年黎最好既消息


[隱藏]
正常既,  時間長自然就有野研發到咖喇
點都係好事, 總之咩都好, 快D 搞掂個疫情就得喇



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
希望真係有用可以加快通關


垃圾標題,以為只有港大研發


港大研發?


[隱藏]
引用:
原帖由 好滋味 於 2022-12-6 16:01 發表
大陸批得仲快過香港
插水茂有打算引入咩??



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]