• 瀏覽: 4,661
  • 回覆: 21
新思維主席、立法會議員狄志遠指,許多政治類案件在一年至兩年後才起訴,無助社會復和,更將進一步撕裂社會。他透露,在23日的立法會前廳交流會中,他向律政司司長林定國表達了此問題,林定國表示絕大部份未起訴個案應該結案,應知會當事人,免大家繼續受折磨。





犯法就要起訴嫁啦,想放生罪犯?咩叫做避免大家繼續受折磨,話知你搞幾耐;犯法就要告,佢地搞暴動折磨市民條數點計

新聞來源連結:
https://www.bastillepost.com/hongkong/article/11745827-前廳交流會|狄志遠-政治類案件拖延起訴將撕裂

[ 本帖最後由 當前在線中 於 2022-11-23 23:34 編輯 ]



世界需要「重新啟動」
新思維 新未來
撐政府 帶藍絲帶
黑暴去哂英國啦 唔返嚟點close file呀


犯左法架喎,福頭, 未審點完呀。


咁一律判監七年,再慢慢搵證據再審,咁夠晒快啦。仲唔怕撕裂社會,無害蟲香港人就好團結。


[隱藏]
暴動,襲警,傷人,刑毀,狄議員全部以“政治類案件”嚟美化咗就搞掂??


香港搞唔掂咪Pass內地處理,設立特別法庭黎逐隻逐隻曱甴追究。


乜唔係裂哂既咩?重有邊d未裂?狄生介紹下吖。


下,而家仲審緊2019年果啲左喎


狄志遠你夠竟知唔知班曱甴諗咩?


[隱藏]
引用:
原帖由 Sunny20@8 於 2022-11-24 02:07 發表
香港搞唔掂咪Pass內地處理,設立特別法庭黎逐隻逐隻曱甴追究。
香港人手唔夠,真係搞咁耐都未搞掂。
未起訴個案應請求內地幫手,早日完成調查,跟據需要作出起訴,完成整個過程,正確地結案。
係要結案,但應該正式咁做完去結案。
唔係全部放生唔追究,草草結案。



On9, 2019年開始已經撕裂左啦, 一於告到班pk甩褲


多鳩魚! 自佔中後社會早已撕裂(藍黃壁壘分明), 曱甴被徹底洗腦根本回不到從前!

立國安法後曱甴不搞事不代表牠們不存在; 怕且要過多兩代等曱甴徹底死晒香港才真的重光!



結乜嘢束,犯錯事就要懲罰,懲罰埋拖延嘅人,犯罪者一定要受到刑責。


支持慢慢玩


[隱藏]
成立特別法庭,所有非法集結疑犯都要上庭答辯,每日二十個,認罪的,一律罰款十萬+守行為五年,即場交罰款+簽保,走得;唔認罪既就排期正式審理

涉及傷人或暴動既就一定要正式審

每日二十個,一年審完啦



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]