• 瀏覽: 37,871
  • 回覆: 166
  • 追帖: 1
  • 分享: 2
+7
彭博嘅意思就係⋯⋯
Boris Johnson 嘅言論只係佢自己打飛G
同其他人無關嘅
中國唔好殺錯良民


我老友 Eddie 又話英國好有言論自由嘅
做乜 Boris Johnson 咁快俾人割




彭博社創始人彭博(Mike Bloomberg)上週就論壇嘉賓、英國前首相約翰遜(Boris Johnson)批評中國是個專制國家的言論道歉,並澄清約翰遜的發言是「他一個人的想法」。

彭博創新經濟論壇11月14日至17日在新加坡舉行。

綜合英國《衛報》和路透社報道,約翰遜星期二(15日)在論壇上向約500名與會者發表演講時稱,中國是「高壓專制國家」。

據約翰遜的發言人轉述,約翰遜在發言時批評俄羅斯和中國的政治體制,並稱在這兩國國家「權力再次集中在一個統治者手中」,同時兩國也「表現出對國際法規則的公然漠視」。約翰遜還指,中俄過去一年犯下的錯誤證明,「其政治制度的巨大局限性」。

彭博星期四(17日)在論壇上澄清,約翰遜的發言僅是他個人的想法。彭博也說,如果約翰遜的發言內容讓與會者感到侮辱或冒犯,他表示道歉。

彭博創新經濟論壇的演講者包括中國國家副主席王岐山,一些中國商界人士也出席論壇。

約翰遜是在英國首相辛偉誠(Rishi Sunak)計劃在二十國集團(G20)峰會邊場與中國國家主席習近平會晤的前一天發言。辛偉誠和習近平的會晤後來取消,英國首相發言人稱,取消會晤是因為日程安排的問題。

原文網址: 英前首相約翰遜論壇狠批中國專制 主辦者彭博社致歉 | 香港01 https://www.hk01.com/article/838659?utm_source=01articlecopy&utm_medium=referral

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/838659/英前首相約翰遜論壇狠批中國專制-主辦者彭博社就言論致歉

[ 本帖最後由 飛天盒仔 於 2022-11-21 14:29 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
就算係專制又點, 關你L事咩 


俾中國搶哂啲生意, 英狗發爛渣.


[隱藏]
厲害了,大英國


英國佬呃人呃埋自己,呃到連自己都信自己晤係專權!


睇佢嘅髮型都知佢癲


專制到經濟好, 發展快又唔錯ar

英國咁民主......經濟點解咁差
連歐美都唔好.......why

[ 本帖最後由 chimaylam 於 2022-11-21 14:49 編輯 ]



一個頭都懶得梳的人係到學人說三道4


[隱藏]
一個仲未廢除蝗帝的民族, 沒有資格談論別國專制.


又想走福壽膏過來


習大大唔見辛偉誠, 英國就發爛渣


引用:
原帖由 飛天盒仔 於 2022-11-21 14:28 發表
彭博嘅意思就係⋯⋯
Boris Johnson 嘅言論只係佢自己打飛G
同其他人無關嘅
中國唔好殺錯良民

我老友 Eddie 又話英國好有言論自由嘅
做乜 Boris Johnson 咁快俾人割

...
香土之友Eddie近來出少好多PO, 唔知係咪因為這星期英國氣溫急降之故, 曼城得番4-7度啊, 陰公



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
英國首相是一人一票選出嗎?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]