• 瀏覽: 5,751
  • 回覆: 39
+5
叫咗呢條西婆唔好去台灣㗎啦

好啦,宜家俾人炒啦,扺死啦。






美國民主黨眾議院領袖佩洛西(Nancy Pelosi)11月17日宣布不再競逐眾議院民主黨領袖。現年82歲的佩洛西1987年首次當選眾議員,飽歷國會山莊內的風風雨雨,2007年更獲推舉為議長,成為第一名擔任眾議院議長的女性,也是目前唯一女議長。
佩洛西多年來對華立場強硬,當中以今年8月不顧中國政府反對、強行訪問台灣較矚目,事件引發中國在台海一帶進行一系列軍事演習。











佩洛西1940年3月26日出生於美國馬里蘭州(Maryland)巴爾的摩(Baltimore)一個天主教家庭兼政治家庭,12歲便首次出席民主黨全國代表大會,20歲還參與前總統甘迺迪(John F. Kennedy)的就職舞會。
她的父親小達歷山德羅(Thomas Ludwig John D'Alesandro Jr.)與哥哥達歷山德羅三世(Thomas Ludwig John D'Alesandro III)都曾任巴爾的摩市長,母親也是政治人物,幫助籌辦丈夫的競選活動。

原文網址: 佩洛西交棒|縱橫眾議院35年成首位女議長 今年8月訪台灣最惹火 | 香港01 https://www.hk01.com/article/837667?utm_source=01articlecopy&utm_medium=referral

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/837667/佩洛西交棒-縱橫眾議院35年成首位女議長-今年8月訪台灣最惹火



都嗰頭近喇, 交啦.


菜菜子應該發個賀電比老妖


未襲擊前都仲話自己好掂有排玩,睇黎咁退唔係咁簡單…被退休…


[隱藏]
引用:
原帖由 leshui 於 2022-11-18 12:41 發表
菜菜子應該發個賀電比老妖
西婆去一去灣灣,灣灣就失去左條中線



兩公婆繼續買晶片股同軍火股。


玩完就走
呢啲人真係好仆街啊



她一家有涉及不少內幕交易,下台合理,但下一任議長更加反中。


@Hermas.妹妹你就好,你敵人要落台了啊


[隱藏]
成80碎,吾好交咯。公器私用,訪台賺咗吾少。


老妖婦收皮了


縱乜撚野橫咁好聽呀. 實際上係戀棧權位, 把持朝政, 以權謀私, 專橫拔扈就真. 


引用:
原帖由 果個大大名車 於 2022-11-18 12:42 發表
未襲擊前都仲話自己好掂有排玩,睇黎咁退唔係咁簡單…被退休…
三個月前仲意氣風發



可以專心炒股,每年去探蔡EE又可領長棒


[隱藏]
佢承認中國有南海主權
避開九段線嚟飛呆灣
認知好正確



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]