• 瀏覽: 641
  • 回覆: 3
呢個世界只有好少人肯憑良心說話,加上英美控制大部份傳播媒體,先導致呢個世界咁紛亂,英美可以為所欲為。搞俄烏、炸北溪、入侵阿富汗/敘利亞、老屈薩達姆/阿桑奇、暗殺蘇萊曼尼、搞爛南斯拉夫、炸爛中國駐南斯拉夫大使館、暗中支援伊斯蘭國,反而中國默默只做對自己國家發展著想嘅事,就要受外國指責。



新聞來源連結:

https://youtu.be/WTwhfkaBPOM進入香討影片區



在選舉制度下,參選人要的是選票,他們可以為了選票不擇手段。國家是否善良,還是看領導人。

[ 本帖最後由 herick 於 2022-10-22 13:13 編輯 ]



引用:
原帖由 herick 於 2022-10-22 13:11 發表
在選舉制度下,參選人要的是選票,他們可以為了選票不擇手段。國家是否善良,還是看領導人。
不是看領導人!美國每一屆政府都打仗,係睇個國家點發家,美國最中意發戰爭財!!!



非洲之前已經有領導人走出來講: 中國政治領導層係佢地見過,全世界最專業、最精英的政治領袖!


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]