• 瀏覽: 27,760
  • 回覆: 173
  • 追帖: 1
  • 分享: 5
+3
原來所謂民主選舉係咁玩法
不過咪又係小圈子選舉



英國首相卓慧思(Liz Truss)正面臨下台壓力,英國天空新聞(Sky News)報道,最新民調顯示有超過一半的保守黨人都希望她盡早下台,而接替她的最佳人選是前首相——剛辭職不久的約翰遜(Boris Johnson)。

YouGov對保守黨成員最新的一項民意調查發現,如果他們能夠再次就黨魁選舉中投票,會有55%的人會投給辛偉誠(Rishi Sunak),只餘25%的人會繼續投給卓慧思。

民意調根亦顯示,有55%過半數的保守黨人認為卓慧思應該立刻辭職,只有38%的人認為她應該留下。至於接替者,有63%的人認為應該要由約翰遜回朝重新接任,高於60%的辛偉誠。

約翰遜因違反限聚令等醜聞,在9月辭職並由卓慧思接任。但卓慧思上台後因迷你預算引發風波,導致市場動盪。卓慧思日前就過去引發的混亂致歉,近日已有愈來愈多議員要求卓慧思辭職。

原文網址: 英國民調顯示過半保守黨人希望卓慧思辭職 讓約翰遜回朝 | 香港01 https://www.hk01.com/article/826831?utm_source=01articlecopy&utm_medium=referral

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/826831/英國民調顯示過半保守黨人希望卓慧思辭職-讓約翰遜回朝



大陰蒂割政壇, 養咗班小丑.


咁樣翻兜都得


唔L係呀, 有冇咁兒戲? 


[隱藏]
真係一蟹不如一蟹


西方白皮豬的所謂民主就是這樣兒戲,衰過細老仔玩泥沙,求其搵個人做最高領導,話之條友是一坨屎,踢下台後又可以再捧上神檯,幾臭都無問題。


Minions話BNOers可以投票


日本化
冇人才......要搵舊人做

政棍好多法律出身.......法律根本唔係學管理
卓畏屎之前做法官

[ 本帖最後由 ngblowwater-a1 於 2022-10-19 11:16 編輯 ]



提示: 違規內容已被屏蔽
[隱藏]
哈!媒體說的都信 咁點解佢之前各縣各郡都大敗


兒戲


細路仔玩泥沙咩,剛落台又話要人回朝


黑鬼係勁話卓畏屎........
唔揀之ma



英國在於行錯會改 不會堅持


[隱藏]
BJ 心諗又可以開 party 正


主題標籤 #限聚令
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]