• 瀏覽: 24,753
  • 回覆: 59
  • 分享: 2
港大感染及傳染病中心總監何栢良說,自從2020年1月22日發現第一宗由武漢輸入本港的新冠病毒個案後,今日是抗疫第1000日,如果政府宣布全面復常,取消不必要、過度的防疫措施是值得慶祝。 何栢良在一個電台節目指出,由於疫苗接種率高,認為很多措施可以放寬或者取消,包括檢測陽性人士7日隔離減至5日、同住的緊密接觸者不需檢疫。另外,由於成效低甚至接近無成效,大廈強制檢測公告、封區強檢應該取消。 至於要求進入指定處所掃描「安心出行」的法例要求亦應取消,因為程式原意是方便追蹤個案,但當局已經不追求斬斷社區傳播鏈。 何栢良說,目前有條件推出「0+0」,或者取消過度的防疫措施,否則拖到一、兩個月後就會「腳軟」。他強調,加強疫苗接種才有足夠底氣,過度防疫的代價很大,有如橡筋拉得太緊,不斷要求市民防疫是行不通。




其實究係何栢良總監或盧局長主導疫情?

新聞來源連結:

https://hk.news.yahoo.com/何栢良稱抗疫千日-如宣布全面復常值得慶祝-034952042.html



金玄棧@玄武子
咁多人命換返來, 有咩好慶祝?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 小魚電腦公司 於 2022-10-18 13:21 發表
現在的防疫, 只是政治表態, 無科學實用性, 係香港人都知.
9成人,入商場都無掃碼



[隱藏]
提示: 違規內容已被屏蔽
唅煙火車頭9叫DLM野味大龍鳳9肉節叫G山蕃.....
係時候要柯柏文承機嚴治吓先知咩叫文明嘅!!!🧟‍♂️🧟‍♀️🧟



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 違規內容已被屏蔽
引用:
原帖由 43射1中巴黎西 於 2022-10-18 18:45 發表

照你咁講,每個國家既國慶唔需要慶祝啦,大多都係死千千萬萬人換番黎既。
照你咁講, 一有疫情就即刻要慶祝啦, 反正唔死晒就當贏...



[隱藏]
何柏良染疫仙遊佐,全港埋應馬上舉行慶祝。


復常? 係做到先好講喎。如果復常, 咁唔該首先叫所有私家醫生接睇新冠確疹病人, 唔好拒絕新冠病人求診呀。另外, 講得復常, 咁確疹左嘅, 唔好隔離啦, 可以周街走, 去撳鐘仔都得。另外取消晒所有強檢, 重症嘅係醫院入住普通病房, 去探病嘅核酸同快測都唔使做, 同未有疫情前一樣, 咁先叫做復常, 係做到先好講呀。


有人話中國準備同美國打仗,就算美國唔介入,中國打台灣,美國必定要制裁,中國依家嘅封控係為咗國民習慣戰時要失去自由,咁解釋先可以理解中國點解仲堅持封控。


有得諗





[隱藏]
依條友仔究竟係傳染病總監,定係傳聲筒腫監


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]