• 瀏覽: 40,103
  • 回覆: 212
  • 追帖: 1
  • 分享: 12
+5
受俄烏戰爭影響,歐洲能源供應緊張。據內地媒體報道,寒冬將至,因供暖能源無保障,中國生產的「過冬八件套」秋衣秋褲(保暖內衣褲)、光腿神器(保暖絲襪)、保暖絨睡衣、熱水袋、暖手寶、取暖器、電熱毯和高領毛衣等被歐洲消費者「買爆」。相關取暖概念股亦被中國股民「買爆」。

據「中新經緯」網報道,歐洲能源危機疊加寒冬將至,中國人過冬不可或缺的保暖內衣褲,正出現在歐洲消費者的衣櫃里。據本土跨境平台速賣通提供的數據顯示,十月以來,保暖內衣的銷售額環比增長百分之二百四十六。其中,保暖內衣褲的銷售額在法國、德國、意大利、荷蘭、波蘭等多個國家均有三倍以上的環比增長。
此外,保暖絲襪亦在歐洲走紅,十月至今的銷售額取得了百分之一百三十一的環比增長,而來自荷蘭、德國和法國的女性最為喜愛這種中國製造的「神奇絲襪」。



身體最誠實, 口嗡中國乜衰物衰

但要救自己命又唔係要靠中國囉, 根本西歐佬就最狼心狗肺,
美國政府債券欠債係31萬億, 而美國政府總欠債係196萬億美元.

根本美國就孭債孭到7彩, 仲要扮高尚, 係咪儍銀咗

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1879619/即時-中國-中國-過冬八件套-被歐洲人爆買-應付能源緊張下寒冬



如果我係鬼佬就寧願凍死都唔用中國啲垃圾貨。


偷柴囉


住慣冷天氣地區嘅人 又唔會太過驚嘅



提示: 違規內容已被屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 加燦 於 2022-10-17 07:30 發表
如果我係鬼佬就寧願凍死都唔用中國啲垃圾貨。
歐洲佬好多患雙重人格,
佢地身體反佢地把口



其實同班畜牲一樣,唱衰祖國但又淘寶一樣,身體最誠實


歐豬唔記得自己講過要跟尾國抵制中國貨啊😂🤣😂🤣😂小黃人心碎了


點解中國唔講新疆製造?


又唔制裁新疆綿啦?


[隱藏]
引用:
原帖由 wkkenneth 於 2022-10-17 07:55 發表
又唔制裁新疆綿啦?
這些咪西歐佬可恥囉
根本就想搶新疆棉的世界巿場地位,
所以就抺黑中國,
但西歐的棉比起新疆係劣質取代唔到,
又要用返新疆棉了



歐洲貴族周身毛怎會怕凍?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
慢慢地就會轉晒印度越南架啦, 內地要專注清0, 唔得閒整衫俾敵國


今年歐洲可能凍死唔少人


[隱藏]
歐洲人唔係仇視中國咩,做乜要買中國貨。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]