• 瀏覽: 1,908
  • 回覆: 9
根據路透社看到的追蹤紀錄,美國海軍一架偵察機曾飛近北溪2號天然氣管道在波羅的海的破裂地點,當時距離首度發現管線損壞僅有數小時。美方解...



根據路透社看到的追蹤紀錄,美國海軍一架偵察機曾飛近北溪2號天然氣管道在波羅的海的破裂地點,當時距離首度發現管線損壞僅有數小時。美方解釋,該架偵察機當時正執行例行偵測任務。

俄羅斯的北溪1號及2號天然氣管道於9月26日在瑞典及丹麥外海爆炸,氣體外洩至波羅的海。地震學者在當地記錄到爆炸,多國警方都在調查。






美畜炸完北溪之後飛黎睇下結果如何? 成唔成功!? 好正常喎!

新聞來源連結:
https://hd.stheadline.com/news/realtime/wo/2378003/即時-國際-北溪管道爆炸後不久-美國偵察機飛越波羅的海



CIA早就警告要炸汽管, 炸完之後又黎睇下


尾賊拳頭比勾豬大,
炸北溪支解德國工業製造。
真狠。
更狠的是德國當權者是尾國走狗。



都好明顯係美國破壞的了


[隱藏]
有傻仔錢唔賺?


美國一早都講阻, 查到真相都無好處, 你班歐奴敢打鑊老美咩 



老美做過好多衰野明係佢做都係咁,佢既姿態係「我做架,咁又點呢」



講真查到老美炸又可以點,咪又係死狗咁


查到係美帝做, 你班歐洲佬敢唔敢定性美國佬係恐怖份子先


[隱藏]
thank you, USA
肯定係美國佬炸



主題標籤 #俄羅斯
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]