• 瀏覽: 12,839
  • 回覆: 76
  • 追帖: 1
  • 分享: 2
吳秋北表示,近來留意到內地樓盤的價格下跌,而香港仍有很多人在輪候公屋,基層市民住屋需求很大,居住問題急切,認為「內地既然有樓盤比香港平,香港建屋成本又較高,何不用香港資源購買內地樓房」。他又指經初步資料搜集,香港公屋每平方呎建築成本約2000多元,內地二、三線只需約港幣500、600元,形容這價格「可以買好多」、「用香港嘅資源去購置內地呢啲樓盤,其實係好划算。」

至於具體目標地點和對象,吳秋北建議可先針對一些輪候公屋的長者,若他們本身有意願到內地落葉歸根、安老,可以安排他們回內地,用公屋的價錢租給他們,由政府管理。他認為,這可令香港騰出更多公屋給輪候人士「盡快上樓」,一舉兩得。他又補充指,「內地一些二線城市,例如珠海樓房呎價比較便宜,也很宜居,比較起來,當地的居住環境和空間都很好」。



我都覺得你on9, 即係一申請公屋就即刻有樓住,乜都政府孭晒


新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1877597/即時-港聞-倡政府購大灣區樓供輪候公屋者入住-吳秋北-價錢較平可以買好多



九七七一交接時, 巨門化忌陀羅兄
天梁天壽擎羊父, 難為香江夾其中
冇常識⋯果邊無馬會 要養馬仔架嘛

[ 本帖最後由 Hermas.妹妹 於 2022-10-6 18:48 編輯 ]



on9專家,內地點解會養呢D老人


忠誠的癈物耳猿


[隱藏]
呢啲忠廢真係會有好政策嗎?
一尾支出。慷慨。大花筒。



愛國者治港
睇秋哥
真係完全無信心



我覺得佢有道理,支持,對收入低既人有咩重要過一個平價寬闊既住所?


特區政府在育兒,育才和安老政策可以增加對國內溝通和二地配合,鼓勵市民在特區福利政策能貫通兩地穿棱


雖然我係支持建制,但建制真的有很多忠誠廢物,可悲


[隱藏]
on79, 憑咩要比錢買大陸垃圾樓,揾苯七


重點唔係用香港錢買大陸樓,而係想將窮人搬返大陸,咁講即係畀錢送走咁既意思。


畀錢都唔係大問題,但你有乜配套?返到大灣區呢D原本已經係低技術既人仲有無市場?仲有送走之前,有無計過香港既低技術勞動力是否足夠?



呢D垃圾居然可以入行政會議,真係大陸擦鞋文化用人唯柒的結果,香港已經冇得救,等死啦


住公屋果D好多都係大陸人,好呀,叫佢地返大陸住啦,不過港府唔好比錢呀。


忠誠廢物果然勁...


[隱藏]
引用:
原帖由 Hubert_Tang 於 2022-10-6 19:11 發表
on9專家,內地點解會養呢D老人
梗係唔係大陸政府養啦。佢係話用香港公帑撐大陸樓市,再用公帑比長生津班老人家係大陸生活消費,振興大灣區經濟。南水北調。



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]