• 瀏覽: 18,532
  • 回覆: 133
+2
在北韓周四(6日)早上試射導彈之前,聯合國安理會周三(5日)就北韓周二(4日)發射導彈飛越日本上空召開緊急會議討論。會上美方代表不點名指摘中、俄兩國,助長北韓作出挑釁行為。

在會議期間,美國駐聯合國大使托馬斯-格林菲爾德說,北韓「得到安理會兩個成員的全面保護,這兩國成員國竭盡全力,為北韓的一再挑釁辯護,並阻止一切向其施加新制裁的企圖。」她又稱,「安理會的兩個常任理事國」使北韓領導人金正恩「能夠繼續進行這些挑釁」。



點解美國咁鍾意調轉啲嘢嚟講,明明就係美國過度制裁北韓導致  

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/intnews/20221006/bkn-20221006062648583-1006_00992_001.html



US should think about it


金仔又玩野


你尾國日日挑釁中俄啦


[隱藏]
全世界在指摘北約, 令俄烏戰爭發生, 並一直讓它惡化


從中俄角度睇,可能認為北韓不屬挑釁喎,睇嘢全面啲,不要只係站在美日同南韓嘅角度睇,有無諗過自己做過啲乜,人家才有如此反應呢


又關中俄咩事?
美日韓軍演唔挑釁?
自己射導彈唔挑釁?



山長水遠美洲走嚟亞洲放炮就夠挑釁啦


 金仔見到美國搞局烏克蘭,
係人都知美國又想挑起戰爭...  
有乜辦法唔驚朝鮮會有戰事?  


俾任何稍有腦O既人, 
都會好似金仔咁準備地各種武器, 
尤其是一堆可以射到去美國本土O既氫彈. 



[隱藏]
老美話人地挑釁佢自己有冇忍唔住笑


乜都入中俄數,佢唔怪下自己係南韓同日本不停挑釁肥仔金。安埋啲乜春死得系統。


中俄聯金仔在平衡虛偽西謊勢力


病態賭徒


引用:
原帖由 josephlee1118 於 2022-10-6 09:31 發表
在北韓周四(6日)早上試射導彈之前,聯合國安理會周三(5日)就北韓周二(4日)發射導彈飛越日本上空召開緊急會議討論。會上美方代表不點名指摘中、俄兩國,助長北韓作出挑釁行為。

在會議期間,美國駐聯合國大使托馬斯-格林菲爾德說,北韓「得到安理會兩個成員的全面保護,這兩國成員國竭盡全力,為北韓的一再挑釁辯護,並阻止一切向其施加新制裁的企圖。」她又稱,「安理會的兩個常任理事國」使北韓領導人金正恩「能 ...
咪打北韓囉,反正金仔又打唔贏



[隱藏]
不如美國試下唔制裁,睇下北韓係咪會射少咗,囉!!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]