• 瀏覽: 1,227
  • 回覆: 2


022-10-05 HKT 16:55

烏克蘭的反攻行動繼續取得進展,軍方在南部赫爾松地區,奪回一條主要村莊的控制權。

國防部上載片段,顯示海軍陸戰隊在達維季夫布里德村,升起烏克蘭國旗,而據報附近幾個村莊,亦重回烏克蘭手中

俄軍已在烏克蘭東北部撤退,分析指戰事最新發展反映俄軍在南部亦遭遇挫折。不過俄羅斯傳媒引述莫斯科在赫爾松委任的官員表示,俄軍正在區內重新組織,以集結力量反擊。

一直跟進戰況的英國國防部指出,烏軍已在哈爾科夫東北部的奧斯基爾河推進20公里,進入俄羅斯在盧甘斯克地區一個鎮設立的防禦區,代表烏軍部隊已逼近俄羅斯宣稱已兼併的盧甘斯克,相信從政治角度而言,莫斯科亦正高度關注戰事發展。
================================================================================================

普京展現世人眼前係所謂軍事大國、戰鬥民族,喺北約先進軍備面前完全唔係𠴱皮。

一再威脅用核武即係承認打常規戰俄羅斯必敗,唔怪得俄軍士氣咁差啦!

新聞來源連結:
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1669747-20221005.htm

[ 本帖最後由 hfceddie 於 2022-10-5 19:13 編輯 ]



走散左,重新集結?


引用:
原帖由 kwanhung 於 2022-10-5 21:47 發表
走散左,重新集結?
好聽啲就重新集結,唔好聽就夾住尾巴倉惶敗走。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]